Viaţa mea


Între strigăt şi tăcere
Între chin şi pasiune
Întuneric şi mistere
Viaţa mea fără de nume!

Prin ferestrele opace
Prin frunzişul argintiu
Printre firele de iarbă
Viaţa mea ca un pustiu...

Printre stelele aprinse
Printre norii albăstrii
Prin nisipurile mării
Viaţa mea, de unde vii?

Prin noroaie năclăite
Şi mormintele tăcute
Cu fantome şi năluci
Viaţa mea, unde te duci?

Te strecori ca o sirenă
Printre valuri şoptitoare
Şi dispari în nu ştiu unde
Viaţa mea cea trecătoare!



Georgeta Istrate

Un comentariu:

  1. Continui sa ma surprinzi. Felicitari pentru "intrebari"! Poza este de-a dreptul fantastica - ar merita un premiu. Succes

    RăspundețiȘtergere

La psiholog. De vorbă cu Florentina: Forța cuvintelor stă în emoția rostirii

  - Cât de importante sunt cuvintele? Care este puterea lor?   -   Cuvintele se formează în interiorul nostru. Limbajul este un rezult...