Cântec de leagăn

„Haide Doamne de-l adoarme/ şi tu peşte de mi-l creşte/ şi tu crap să mi-l iei de cap”




Creşti cu mama pui de om
Fă-te mare ca un pom,
Ia din soare raza caldă
Şi-n lumină tu te scaldă.

Nani puiul mamei drag
Fă-te mare ca un brad,
Veşnic verde să rămâi
Inima să mi-o mângâi

Să fii bun şi inimos
Ca luceafărul frumos,
Să n-ai parte de păcate
Să fii vrednic tu în toate

Nani puiul mamei pui
Cu tine eu mă mângâi,
Înţelept să fii, cuminte,
De mama adu-ţi aminte

Georgeta Istrate

Un comentariu:

  1. Cu siguranta, Dumnezeu, vrajit de frumusetea acestui cantec de leagan, i-a daruit odorasului tau toate harurile cu care poate fi daruit un muritor, si chiar mai mult.

    RăspundețiȘtergere

La psiholog. De vorbă cu Florentina: Forța cuvintelor stă în emoția rostirii

  - Cât de importante sunt cuvintele? Care este puterea lor?   -   Cuvintele se formează în interiorul nostru. Limbajul este un rezult...