Julien Prévieux, scrisoarea numărul 7

    "Scrisorile trimise de Prévieux diverșilor angajatori care oferă poziții prin anunțuri de presă, și răspunsurile, mai mult sau mai puțin atente, ale acestora, compun o reflecție complexă și plină de umor despre muncă și valoare socială.
   De-motivarea afectată de artist este ocazia de a folosi în răspăr locurile comune și retorica scrisorii convenționale de motivație, dar și de a inventa, într-un experiment literar extins, zeci de voci care își enunță, din varii motive, indisponibilitatea de a se integra unui trai productiv din punct de vedere economic, reticența și izolarea ".
 (Catalog Expoziția Specii de spații, pagina 76).






Natural al dumneavoastră!

    Echipe profesioniste, un management implicat, produse proaspete de calitate, un decor îngrijit, tot atâtea ingrediente care permit LA CROISSANTERIE să beneficieze de o creștere importantă : peste 100 de magazine și 12 /15 puncte de vânzare noi pe an. Alăturați-vă nouă și participați la dezvoltarea noastră :

Asistenți & Responsabili de Operațiune

Vă place munca de teren, doriți să deveniți imediat managerul unei echipe în calitate de Responsabil de Operațiune unde să evoluați în funcție de oportunitățile noastre pentru acest post, să dezvoltați o cifră de afaceri și să vă fidelizați clientela respectând normele de fabricație, de igienă, de management și de vânzare a croasanților, sandviciurilor și salatelor noastre.

     Sunteți absolvenți de bacalaureat +școală postliceală /colegiu (2 ani) și aveți deja o primă experiență de management a unui centru de profit în domeniul restaurantelor sau în cel alimentar.
Vă oferim un pachet salarial compus dintr-un salariu fix și procent din cifra de afaceri, o primă în funcție de creșterea profitului, 35 de ore /săptămână, program de lucru continuu, mai puțin noaptea.

Trimiteți CV la....


La CROISSANTERIE,
Gustul naturalului
Croissanți *Sandviciuri*Salate



Am făcut multe alte chestii...


Stimată doamnă,

       Îți scriu imediat, urmare a anunțului vostru din "Loc de muncă parizien". Aș fi vrut bacalaureat +școală postliceală, da' cum taică-meu a trebuit să am job, am făcut multe alte chestii în schimb. Am vrut să te mint, da' băieții mi-au zis că dacă vreau să-ncep un job, mai bine să fiu cinstit. De aia ți-am scris. Cu experiența unui centru de profit, ne descurcăm noi. 12/15 puncte de vânzare nou deschise pe an, e serios și m-am săturat să fac chestii pentru care să fiu plătit cine știe când sau să mi se zică că voi fi plătit cine știe când. Dar croasanți și sandviciuri îi serios și 35 h plus procent. Și-n plus, decor îngrijit.

 Tre' să zic, nu jobului tău!

    Dar nu-mi mai pot mânca din timp, mai am și alt job un' tre' să scriu. Nu pot lucra pentru că voi avea un alt job cu un preț mai ridicat. În plus, tre' să zic, nu jobului tău. Curând voi fi într-un alt job mult mai bun decât croasanții.

În așteptarea răspunsului tău doamnă, îți zic, cu stimă,

Julien Prévieux





Dar nu aţi anexat CV-ul!!! 


Stimate Domn , 

Am primit candidatura dvs., pentru un post în cadrul grupului nostru și vă mulțumim.

Dar nu ați anexat CV-ul scrisorii de intenție.

  Vă rugăm să ni-l trimiteți cât mai repede posibil pentru a vă putea studia candidatura mai în detaliu.
Așteptând răspunsul dumneavoastră, cu stimă,

Pascal CHAINEAUX
Responsabil Resurse Umane


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

La psiholog. De vorbă cu Florentina: Forța cuvintelor stă în emoția rostirii

  - Cât de importante sunt cuvintele? Care este puterea lor?   -   Cuvintele se formează în interiorul nostru. Limbajul este un rezult...