Julien Prévieux, Scrisoarea numărul 8

    "Scrisorile trimise de Prévieux diverșilor angajatori care oferă poziții prin anunțuri de presă, și răspunsurile, mai mult sau mai puțin atente, ale acestora, compun o reflecție complexă și plină de umor despre muncă și valoare socială.
   De-motivarea afectată de artist este ocazia de a folosi în răspăr locurile comune și retorica scrisorii convenționale de motivație, dar și de a inventa, într-un experiment literar extins, zeci de voci care își enunță, din varii motive, indisponibilitatea de a se integra unui trai productiv din punct de vedere economic, reticența și izolarea ".
 (Catalog Expoziția Specii de spații, pagina 76).





      Vânzători şi vânzătoare ...

      Vânzători, vânzătoare și responsabili adjuncți. Experiență în domeniul alimentar - preferabil minim doi ani. Normă întreagă sau jumătate de normă.

Salariu motivant în funcție de competențe

Vă rugăm să trimiteți scrisoarea de intenție scrisă de mână +CV +poză la adresa....





 Îmi place foarte mult să...

Stimată Doamnă, stimate Domn ,

   Vă scriu ca urmare a anunțului publicat în ziarul "Cariere și posturi". Îmi place foarte mult să-mi pregătesc platouri pentru când mănânc singur în fața televizorului, seara, (este adevărat că mănânc adesea singur, dar face obiectul acestei scrisori). Îmi pregătesc sortimente variate de Chili Con Carne congelate și de pizza cu trei brânzeturi Findus. Îmi place să adaug apoi o notă creativă preparatelor cu ingrediente pe care le cumpăr la supermagazin : recent am adăugat Ketchup Heinz ultimei mele creații: lasagna congelată Leader Price. De asemenea, îmi place să pun chipsuri cu bacon Franprix în boluri, unde mai adaug două - trei fire de pătrunjel.

   Mă văd obligat să vă refuz oferta! 

      Culorile complementare se potrivesc bine, după părerea mea, cu magnifica perioadă estivală care ne așteaptă. Pentru desert îmi place nespus să creez cremă de zahăr ars Alsa și un strop de sirop Tesseire ( un deliciu... ). Căutați pentru magazinele dvs responsabili  adjuncți cu o bună experiență în domeniul alimentar, cred că mi se potrivește perfect. Din păcate, nu este niciun magazin de-al dvs în al douăzecilea arondisment al Parisului și prefer să nu mă deplasez cu mijloacele de transport în comun pentru a merge la muncă. În consecință, mă văd obligat să vă refuz oferta.

În așteptarea răspunsului dumneavoastră, cu stimă,

Julien Prévieux





Răspunsul instituției...

Am analizat atent candidatura dumneavoastră, dar din păcate...


 Stimate Domn,

Vă mulțumim pentru CV-ul trimis.

Am analizat atent candidatura dvs dar în ciuda interesului pe care-l prezintă, nu-i putem da curs favorabil.

Cu considerație,
Comisia de recrutare



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

La psiholog. De vorbă cu Florentina: Forța cuvintelor stă în emoția rostirii

  - Cât de importante sunt cuvintele? Care este puterea lor?   -   Cuvintele se formează în interiorul nostru. Limbajul este un rezult...