Vezi tu...






Plouă mărunt pe trotuare sumbre
Îţi văd trupul frumos printre-ale străzii umbre,
Paşii mă poartă prin locurile noastre
Amintiri mă cheamă spre ferestre albastre.

Nişte străini curioşi mi se par trecătorii,
Privirile reci ca de gheaţă mă dor,
Dar nu îmi fac griji, deşi negri sunt norii
În sufletul meu e roşu strălucitor!

Ah!  mi se pare un secol până să îţi văd chipul,
Deşi-n realitate sunt câteva minute,
Vezi tu, pentru iubire altfel trece timpul,
Emoţia aşteptării îmi face sufletul să cânte!

Georgeta,

14 februarie 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

La psiholog. De vorbă cu Florentina: Forța cuvintelor stă în emoția rostirii

  - Cât de importante sunt cuvintele? Care este puterea lor?   -   Cuvintele se formează în interiorul nostru. Limbajul este un rezult...