Vindecarea la distanţă - terapeut Constantin Geambaşu



    “Esenţa terapiilor practicate de mine poate fi cuprinsă în două fraze: câteva cuvinte simple te pot ajuta în această viaţă! În vindecarea cu Puterea Gândului nimeni nu vindecă pe nimeni:totul este AUTOVINDECARE." (Constantin Geambaşu).


  Şansa unui experiment medical

    Zilele trecute mă  aflam într-un cabinet de terapii complementare, pentru a aduna informaţii, în ideea constituirii unui articol pe teme de sănătate. Şansa mea, poate şi a dumneavoastră, a vrut să cunosc un om cu calităţi deosebite. Iniţial, crezusem că este un pacient care-şi aşteaptă rândul la terapie. În timp ce puneam întrebări unei paciente, domnul despre care vă vorbeam, a simţit nevoia să intervină. Am să redau mai jos discuţia care l-a atras în conversaţie. În timp ce pacienta povestea că starea ei s-a îmbunătăţit nesperat de mult, acest fapt ajutând-o în munca ei la un centru pentru copiii cu dizabilităţi, în sensul că e mai calmă, domnul Constantin Geambaşu, căci aşa se numeşte domnul mai sus menţionat, a intervenit: “ Doamnă, ascultându-vă, îmi dau seama că aceşti copii au mare nevoie de ajutor.Haideţi să facem o colaborare!Copiii sunt deschişi, putem începe cu un număr mai mic şi, în funcţie de rezultate, vom extinde aria de lucru. Pot să ofer o combinaţie de mai multe terapii, printre care şi kinetoterapie sau terapia Bowen.  În felul acesta putem reduce trauma copiilor, a părinţilor şi a dumneavoastră ca educatori. Sunt dispus chiar să fac câteva tratamente gratuite, doar să daţi şansa acestui experiment medical să se defăşoare”.


Douăzeci de secunde pentru un miracol

   Atenţia îmi este îndreptată cu totul spre domnul Constantin.Nu văd nimic rău în dorinţa de a-i ajuta pe aceşti copii sau pe oricine altcineva.  Îmi spune că a fost instruit timp de cinci ani  de un maestru român, de o modestie incredibilă, care actualmente locuieşte în Germania.Vorbeşte cu atâta entuziasm de profesorul său încât emoţia vorbelor sale mă cuprinde şi pe mine: “ când l-am cunoscut,  sufeream de hernie de disc şi eram în căutarea unei soluţii care să elimine intervenţia chirurgicală. Dumnealui făcea nişte demonstraţii de tratament la un hotel din Bucureşti,  folosind  terapia gândului. Ceea ce vedeam noi erau nişte mişcări ale mâinilor. Mecanismul era unul simplu: maestrul te conecta la energiile universale care îţi armonizau fiinţa. Iniţial, nu am înţeles mare lucru, dar atunci mi-a fost dat să fiu martorul unui eveniment ieşit din comun. Şi anume, a aşezat o doamnă pe un pat, deoarece aceasta avea probleme cu un picior. Practic după 20 de secunde de lucru, picioarele i s-au egalizat sub ochii noştri.
    Văzându-mi uimirea, domnul Constantin mă întreabă dacă sunt de acord să fiu subiectul unei terapii de acest gen chiar în momentul acela. În timp ce vorbise, îmi câştigase încrederea şi nu aveam niciun motiv să nu accept. În plus, cine nu are cel puţin o problemă de sănătate?  

Pe patul de terapie

    După cum am spus şi mai devreme, nu eram în clinica domnului Constantin Geambaşu, aşa că a cerut voie gazdei să-mi facă tratamentul. Trebuia să mergem în altă încăpere, iar eu, ca de obicei, mi-am luat instrumentele pentru notiţe cu mine.Mi-a spus că n-o să am nevoie, deoarece nu-i pot pune întrebări şi nici dumnealui nu o să poată să-mi răspundă în timpul terapiei. M-am conformat, ce să fac? Ei bine, preţ de 15-20 de minute, am stat întinsă pe pat, cu ochii închişi, lăsându-mă pe mâinile pricepute ale terapeutului. Sunt sigură că sunteţi curioşi de felul în care s-a desfăşurat tratamentul. Ei bine, acele mâini nu mi-au atins trupul. Lucrau deasupra mea într-o linişte deplină. M-am simţit învăluită de energie, picioarele şi mâinile, care-mi sunt mereu reci, se încălziseră şi, la un moment dat, am simţit că mi-a trosnit un os în zona bazinului, probabil se aşezase ceva.  Ştiam de multă vreme că am o problemă în acea parte a corpului care-mi provoca neplăceri când îmi era lumea mai dragă, dar evitam să merg la doctor. Drept să vă spun, după terapie, acele probleme au dispărut. Şi acum mi se pare incredibil. Zilele următoare m-am simţit mult mai vioaie, parcă aveam iar energia de la 16 ani. Când domnul Constantin mi-a spus că lucrează şi de la distanţă pe bază de fotografie, mi-a tresărit inima, căci mama mea se afla imobilizată la pat de câteva săptămâni. Poate că nu aş fi scris aceste rânduri dacă situaţia mamei mele nu ar fi început să se îmbunătăţească miraculos. De ce să nu ştie oamenii de aceste terapii? Informaţia trebuie să ajungă la cei care au nevoie de ea!



P.S. Domnul Constantin  Geambaşu mi-a făcut astăzi următoarea propunere: “ Pentru a vă completa imaginea despre forţa terapiei, vă propun să experimentaţi şi o şedinţă de la distanţă”.

Asta înseamnă că voi reveni cu noutăţi.

Mai multe detalii despre terapiile pe care domnul Constantin Geambaşu le poate efectua, puteţi obţine astfel:



Terapeut Constantin Geambaşu - Consilier sănătate naturistă
Cabinet terapii complementare, Bucure
şti
tel: 0722.344.290
mail: geoo1960@yahoo.com
site: www.eco-logica.ro

Georgeta Istrate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

La psiholog. De vorbă cu Florentina: Forța cuvintelor stă în emoția rostirii

  - Cât de importante sunt cuvintele? Care este puterea lor?   -   Cuvintele se formează în interiorul nostru. Limbajul este un rezult...