Mi-e noapte, mi-e zi






Buzele-mi ard
Pieptul mă doare
Inima-mi plânge
Cu lacrimi amare

De eşti aici
Îmi este bine,
De eşti plecat
Aiurea prin lume,
Eu ard de dor
Şi focu-i fior
Şi florile-mi mor!


Trupul mi-e flacără
Tâmplele dor,
Sufletu-mi plânge
De-al tău amor

Iubirea ta naşte
În mine dezastre
Mi-e rău şi mi-e bine
Mi-e noapte, mi-e zi
Mi-e viaţă, mi-e  moarte
Mi-e gândul departe
În negru pustiu

Mi-e cald şi mi-e rece
Dorul nu-mi trece
Mă arde-i jăratec,
Mă-ngheaţă-i flegmatic
Mă calcă-n picioare
De-ai şti cât mă doare!

Buzele-mi ard
Pieptul mă doare
Inima-mi plânge
Cu lacrimi amare…


Georgeta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

La psiholog. De vorbă cu Florentina: Forța cuvintelor stă în emoția rostirii

  - Cât de importante sunt cuvintele? Care este puterea lor?   -   Cuvintele se formează în interiorul nostru. Limbajul este un rezult...