SMS - Iubiţi-vă mult!





    Iubitule, fiinţa mea e plină de imaginea ta, te respir, inima îmi bate în ritmul paşilor tăi. Mi-am lăsat sufletul confiscat de dragostea ta. Sunt fericită când reuşesc să te fac fericit. Ştiu că pentru un gram de fericire mi se păstrează o mie de grame de suferinţă. Poate această fericire pe care mi-o dai este plătită anticipat cu viaţa mea de până la tine, căci am lăsat un personaj să-mi îngenuncheze fiinţa.Tot ce ştiu este că ceea ce  trăiesc alături de tine este ceva sublim. Îţi mulţumesc, dragostea mea incredibilă!

Georgeta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

La psiholog. De vorbă cu Florentina: Forța cuvintelor stă în emoția rostirii

  - Cât de importante sunt cuvintele? Care este puterea lor?   -   Cuvintele se formează în interiorul nostru. Limbajul este un rezult...