2.2.Terapii complementare cu Nicu Ghergu





Ideile revoluţionare nu prind la oricine!

   Nu ştiu dacă Nicu Ghergu se aştepta să îi pun o astfel de întrebare, dar m-am trezit rostind-o: Cum ai cunoscut-o pe doamna? Răspunsul a fost unul surprinzător: “Am întâlnit-o la un cabinet unde  prezentam aceste aparate, pe care, după părerea mea, ar trebui să le aibă toată lumea acasă. Ei bine, gazda nu prea mă lua în seamă, căci ştii şi tu, eu am idei revoluţionare, dar nu prind la oricine!- (râde - când este glumeţ are un şarm aparte). Am făcut o demonstraţie pe aparat şi, în timp ce minunăţia asta se ocupa cu armonizarea corpului pe toate dimensiunile – fizic, psihic şi mental, eu m-am antrenat într-o discuţie cu gazda. Mai exact, aduceam în prim plan o problemă deficitară pentru majoritatea oamenilor: energia sexuală!”
    Discuţia prinde culoare. Toţi cei de faţă devin mai atenţi, inclusiv personajul misterios. Se pare că acest subiect i-a atras atenţia şi pacientei noastre atunci, deoarece terapeutul punea problema într-un mod special. Iată ce a spus în seara aceea: “Din păcate, noi nu ştim să folosim şi să aducem în beneficiul nostru această energie. Ei bine, din cauza  valorilor morale degradate,  folosim energi sexuală doar pe partea  animalică. Dacă am şti s-o direcţionăm într-un mod benefic, am avea  o imunitate puternică şi o spiritualitate la cote înalte. Marile personalităţi care au realizat ceva în lumea aceasta, au avut  o energie sexuală extrem de puternică!”
Chakras inainte si dupa armonizare
   Adevărat că ideile revoluţionare nu prind la oricine! Dar o fi adevărat că pacientul îşi caută terapeutul sau medicul potrivit, şi invers? Se pare că  este o lege nescrisă a vieţii!


Convinsă din două vorbe…


   Cum sună subtitlul ăsta! Dar nu pot să ignor ceea ce spune pacienta, îmi pare un semn din altă lume: “ În  seara în care  l-am cunoscut pe domnul Ghergu, am plecat acasă  cu o altă stare, mai bună. Noaptea, am avut un vis. Se făcea că, într-un context anume, îmi sucisem gâtul. Şi când urma să cad în cap, m-am trezit. M-am întrebat, cine o fi trezirea asta? Primul gând a fost să-mi schimb terapeutul. Asta am şi făcut. Nu-mi pare rău căci, la dumnealui, tot ce face şi spune are o altă valoare. După ani de căutare a unei soluţii, dânsul m-a convins din două vorbe”.
    La auzul acestor cuvinte, Nicu Ghergu roşeşte, apoi exclamă: “mă răsfăţaţi, doamnă!” Pacienta nu se simte intimidată, ci povesteşte că, în ziua în care l-a întâlint,acesta i-a dat o formulă terapeutică foarte simplă. Atât de simplă încât unii nici nu consideră că ar merita să mediteze la ea, chiar dacă au auzit-o de sute de ori.  Simplă da, dar vitală în  păstrarea autocontrolului.

Georgeta Istrate


Date de contact Nicu Ghergu:
BUCURESTI
B-dul Poet George Cosbuc nr 42-44, sc. 1, et. 1, sector 5
Telefon: 0213.153.979
Mobil: 0766.671.103

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

La psiholog. De vorbă cu Florentina: Forța cuvintelor stă în emoția rostirii

  - Cât de importante sunt cuvintele? Care este puterea lor?   -   Cuvintele se formează în interiorul nostru. Limbajul este un rezult...