Nici n-am simţit...



Te lăudai atunci, cândva,
Că fericirea mi-o poţi da,
Şi te credeam, păi, cum să nu?
Eu - o naivă, tu...tot tu!

Tu - demagog, eu – amatoare,
Căci  fericirea-i pentru tine
Doar şoapte, mângâieri şi desmierdare
Să fii iubit, să nu iubeşti pe nimeni!

Viclean ca un păianjen tu ţeseai
Năvoade lipicioase  şi străine,
Zâmbind în colţul gurii mă-mbiai
În plasa pregătită pentru mine

Ca musca îmbătată de amor,
M-am aruncat, căci este omenesc,
Vrând fericirea totuşi s-o găsesc
Nici n-am simţit că mor încetişor.

Georgeta Istrate

7 comentarii:

  1. "Nici n-am simtit" cum curge rima...
    Poemul acesta a fost de dragoste sau de ura?
    In orice caz, mi-a placut! iar prima strofa am retinut-o pe loc, e ca un refren. Daca as fi compozitor as pune-o pe muzica

    Marius

    RăspundețiȘtergere
  2. Superba poezie.Chiar mi se pare ca ai citit-o si din inima mea.Katia.

    RăspundețiȘtergere
  3. Poezia aceasta putea fi scrisa de aproape toti locuitorii planetei (poate cu mai putin talent artistic decat tine), pt.ca sunt foarte putini cei ce se pot lauda ca nu s-au lasat pacaliti de culorile stralucitoare, sub care isi ascund sufletele otravite, aceste animale abjecte. De ce oare suntem atrasi de animalele acestea viu colorate, desi stim ca majoritatea sunt otravitoare? Mister genetic? Anastasie

    RăspundețiȘtergere
  4. Talentata mai esti mai, fetito. Asa, fa-i praf pe
    nemernicii astia de barbati. Te pup.

    Aniela

    RăspundețiȘtergere
  5. Aniela, zic şi eu ca Marius: comentariul tău a fost de iubire sau de ură? "Talentată" poate avea şi un sens negativ. Eu prefer să-l evit. În rest, toate cele bune

    RăspundețiȘtergere
  6. Te iubesc, dar asa este modul meu de exprimare, mai abrupt.

    Aniela

    RăspundețiȘtergere
  7. Ai avut o dezamagire recenta? Daca da, e firesc sa gandesti asa; rana e proaspata; peste ani vei gandi ca a fost frumos prin ce ai trecut, ca orice iubire pamanteana trece, ca multumesti lui D-zeu ca ai iubit si ai fost iubita; nu toate femeile stiu ce este iubirea, nu au parte de aceasta experienta; vei multumi lui D-zeu pt lectia de viata primita si-ti vei urma mai departe drumul ales de tine; depinde de tine ce gandesti acum pt a atrage in viitor viitoarea karma, te pup si te imbratisez cu drag, Elena

    RăspundețiȘtergere

La psiholog. De vorbă cu Florentina: Forța cuvintelor stă în emoția rostirii

  - Cât de importante sunt cuvintele? Care este puterea lor?   -   Cuvintele se formează în interiorul nostru. Limbajul este un rezult...