Şi plouă...




Şi plouă de mai multă vreme
Iar eu privesc la stropii reci,
Ce cad în goană peste lume
Şi-aduc cu ei apa din veci

Şi plouă-n gândurile mele
În viaţă-mi plouă ne-ncetat,
Imagini despre înviere
Se şterg, şi parcă te-am uitat

Şi plouă-n lunca înflorită
Acoperind cu stropii reci
A noastre nopţi ce-s dispărute
Şi n-or mai apărea în veci!

Şi plouă-n ale noastre inimi
Speranţe, vise şi iubiri
Le-acoperă şi le inundă
Le schimbă în dezamăgiri

Şi plouă-ntruna peste lume
Cu stropi indiferenţi şi reci,
Pe răni deschise, sângerânde,
Ce nu s-or vindeca în veci!

Georgeta Istrate

5 comentarii:

  1. Poeziile tale sunt atat de frumoase,dar,in aceeasi masura,atat de triste!
    Este greu de crezut ca exista "oameni" care se pot amuza smulgand aripile ingerilor.
    Daca as fi un zeu, ti-as darui puterea de a-ti sterge din memoria inimii, dureroasele clipe care ti-au sfasiat sufletul atat de sensibil.

    RăspundețiȘtergere
  2. Arta de a ne impresiona cu frumusetea poeziilor tale se afla doar in neobisnuita sensibilitate a poetei sau (si) in visele tale neimplinite?
    Oricare ar fi motivul, noi iti multumim pt clipele de bucurie oferite si-ti dorim multa fericire.
    P&O

    RăspundețiȘtergere
  3. Cândva,îi reproşam Lui Dumnezeu că nu mă iubeşte, că dacă m-ar iubi, nu mi-ar da atâta suferinţă. Mai târziu, am vorbit cu El fără cuvinte, fără strigăte, ca altădată. Ştiamn că nu aş fi evoluat atât de mult, dacă nu aş fi fost şlefuită prin suferinţă.Mi-am dat seama că mi-a dat acele necazuri, pe care credeam că nu le mai pot suferi, pentru că mă iubeşte foarte mult.Suferinţa este dalta Sculptorului, şi ceea ce iese la final este o operă de artă. Aşadar, dragă Matei, oamenii care ne provoacă suferinţă merită recunoştinţă... Ştii vorba aceea: "şi Diavolul trage la căruţa Lui Dumnezeu!"
    Mulţumesc, Matei.

    RăspundețiȘtergere
  4. Dragă P&O, mulţumesc pentru cuvintele frumoase şi pentru faptul că-mi vizitezi blogul.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ploaia asta e bacoviana


    http://rainbow-in-the-sky-screensaver.smartcode.com/screenshot.html

    RăspundețiȘtergere

La psiholog. De vorbă cu Florentina: Forța cuvintelor stă în emoția rostirii

  - Cât de importante sunt cuvintele? Care este puterea lor?   -   Cuvintele se formează în interiorul nostru. Limbajul este un rezult...