Machiajul semipermanent sau arta de a fi frumoasă tot timpul 3



O metodă fără riscuri
  
    În cabinetul în care toate imperfecţiunile dispar, este linişte. Atât de linişte încât se aud bătăile a două inimi:  a esteticienei, Amalia Popescu, şi a pacientei. Am voie să fac doar câteva poze... Totuşi...aş putea folosi tăcerea aceasta în favoarea mea?  Să vedem...Pacienta este o tânără de vreo 23 de ani , aparent fără probleme, ba chiar aş putea să pariez că la frumuseţea ei ar ajunge direct pe scenele de prezentare a modei. Şi pentru că sub nicio formă nu a vrut să i se ştie numele întreg, îi voi spune doar Corina. S-o luăm cu începutul: după ce i se face o diagnosticare generală pentru depistarea eventualelor alergii,  cosmeticiana ascultă cererile pacientei. Apoi, îi arată nuanţele, atât pentru colorarea buzelor, cât şi pentru sprâncene sau conturul ochilor. Se fac probe în faţa oglinzii şi, după câteva discuţii, se aleg nuanţele potrivite. Amalia îmi explică: “ideea este de a ajuta pacienta să facă alegerea cea mai bună care să-i pună frumuseţea în valoare. Procedeul de pigmentare nu începe până când pacienta nu se declară mulţumită de forma şi culoarea alese. În şedinţa de astăzi voi face doar tratamentul de pigmentare al sprâncenelor, căci asta durează cam două ore. Da, ca să dau naturaleţe machiajului trebuie să folosesc o metodă migăloasă şi anume “fir cu fir”. Iată ce spune Corina:  “ am vrut un machiaj semipermanent, pentru că îmi place să fiu frumoasă mereu, chiar şi când mă trezesc dimineaţa . Machiajul acesta este discret şi, dacă doresc, am posibilitatea să-l accentuez, în funcţie de evenimentul la care merg. Ceea ce mă bucură este faptul că pigmenţii cu care se lucrează nu conţin metale, deci nu risc nimic”.
                                             
Georgeta Istrate


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

La psiholog. De vorbă cu Florentina: Forța cuvintelor stă în emoția rostirii

  - Cât de importante sunt cuvintele? Care este puterea lor?   -   Cuvintele se formează în interiorul nostru. Limbajul este un rezult...