SMS – Când braţele spre mine le întinzi



   

   

     Mâinile tale, iubitule, îmi par cunoscute dinainte de a mă naşte. Sunt ele două aripi de înger care-mi mângâie obrazul? Sunt mâinile tale liniştea cerului când îmi ating cu gingăşie părul? Din ce sunt făcute mâinile tale care-mi aduc atâta fericire? Cine eşti tu, iubitule, de porţi cele mai frumoase şi mai mângâietoare mâini pe care le-a avut vreodată o fiinţă umană?

şi ţi-am tot spus că te ador,
de nu te văd, eu simt că mor,
când braţele tu le întinzi
cu dragoste să mă cuprinzi,
atât de fericită sunt
cum nu e alta pe pământ!

Georgeta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

La psiholog. De vorbă cu Florentina: Forța cuvintelor stă în emoția rostirii

  - Cât de importante sunt cuvintele? Care este puterea lor?   -   Cuvintele se formează în interiorul nostru. Limbajul este un rezult...