"Unfinished" 2019 - Petrecerea de final



    Socializare, muzică, dans, conferinţe, concerte, expoziţie de fotografie, tot felul de invenţii distractive şi creative menite să stimuleze fiinţa umană,  băuturi răcoritoare şi nu numai ... toate acestea s-au întâmplat la MNAR, timp de patru zile. Ca martor al acestor activităţi,  am avut impresia că am fost absorbită într-o poveste cu Feţi Frumoşi şi Ilene Cosânzene moderni, în care tehnologia şi-a jucat rolul foarte bine, iar inteligenţa umană s-a ridicat la înălţime. A fost un efort extraordinar al organizatorilor, de a crea un cadru magic şi real în acelaşi timp. Era un fel de căldură a sufletelor care cuprinsese Palatul Regal. 

  Când festivalul s-a încheiat, am simţit o tristeţe pe care nu am înţeles-o în totalitate. Încăperile palatului mi se păreau reci şi triste, fiindcă bucuria oamenilor nu le mai încălzeau, nu le mai animau...





Am fost pe acolo...

 Unfinished. Povestea continuă...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

La psiholog. De vorbă cu Florentina: Forța cuvintelor stă în emoția rostirii

  - Cât de importante sunt cuvintele? Care este puterea lor?   -   Cuvintele se formează în interiorul nostru. Limbajul este un rezult...