Julien Previeux, Scrisoarea numărul 3

    "Scrisorile trimise de Prévieux diverșilor angajatori care oferă poziții prin anunțuri de presă, și răspunsurile, mai mult sau mai puțin atente, ale acestora, compun o reflecție complexă și plină de umor despre muncă și valoare socială.
   De-motivarea afectată de artist este ocazia de a folosi în răspăr locurile comune și retorica scrisorii convenționale de motivație, dar și de a inventa, într-un experiment literar extins, zeci de voci care își enunță, din varii motive, indisponibilitatea de a se integra unui trai productiv din punct de vedere economic, reticența și izolarea ".
 (Catalog Expoziția Specii de spații, pagina 76).







1 Șef de sector

Regiunea pariziană 91-94

Provincie 41-45

      Subordonat Directorului Regional, dezvoltați mărcile noastre prin negocierile pe care le derulați. Asigurați calitatea poziționării produselor optimizând mijloacele de merchandising, marketing și bugetare pe care le aveți la dispoziție.

       La 25 /35 de ani, sunteți absolvenț de liceu + școală postliceală sau echivalent, cu o experiență reușită în domeniul comerțului cu amănuntul.

Salariu fix +primă de obiectiv + cheltuieli.

Mașină de statut + telefon.

     Vă rugăm să trimiteți dosarul de candidatură în atenția doamnei Dominique BOUIS, Societatea BENEDICTA, - 30 Bld Bellerive - 92566, Rueil Malmaison Cedex.




 Am toate calitățile necesare pentru a deveni șef de sector!


Stimată Doamnă, Stimate Domn

     Vă scriu ca urmare a anunțului referitor la postul de șef de sector apărut în ziarul "Piața Muncii".
Am o instruire comercială solidă, un temperament entuziast și un gust lipsit de moderație pentru junk-food.

        De cinci ani mă hrănesc exclusiv cu sos béarnaise , cu sos hot pepper, cu sos cartofi prăjiți,cu sos american, cu aioli, cu sos pachețele de primăvară, cu sos burgund, cu sos Madeira.
Din dorința de a atinge maximum de eficacitate, îngurgitez borcanele cât mai rapid posibil. Cu această experiență, am depășit greutatea maximă pe care ți-o poți permite dacă vrei să te poți deplasa.
      De aceea, cred că am toate calitățile necesare pentru a deveni șef de sector. Din păcate, postul pe care-l propuneți este în zona pariziană, iar eu nu mă îndepărtez niciodată de supermagazinul Franprix de pe strada Amandiers.

   În consecință, mă văd, chiar în ciuda mea, nevoit să vă refuz propunerea.

În așteptarea răspunsului dumneavoastră, cu stimă,
Julien Prévieux





Vă vom păstra dosarul!

Stimată Doamnă, Stimate Domn,

    Am primit candidatura dvs pentru postul nostru vacant la începutul lui septembrie și vă mulțumim.
Din păcate, regretăm că nu vă putem răspunde favorabil.
    Totuși, cu consimțământul dumneavoastră, vă vom păstra dosarul și vom recurge cu siguranță la el, în cazul în care se va elibera un post corespunzând profilului dumneavoastră.

Cu stimă,
Dominique BERNARD BOUIS





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

La psiholog. De vorbă cu Florentina: Forța cuvintelor stă în emoția rostirii

  - Cât de importante sunt cuvintele? Care este puterea lor?   -   Cuvintele se formează în interiorul nostru. Limbajul este un rezult...