Julien Prévieux , Scrisoarea numărul 4

    "Scrisorile trimise de Prévieux diverșilor angajatori care oferă poziții prin anunțuri de presă, și răspunsurile, mai mult sau mai puțin atente, ale acestora, compun o reflecție complexă și plină de umor despre muncă și valoare socială.
   De-motivarea afectată de artist este ocazia de a folosi în răspăr locurile comune și retorica scrisorii convenționale de motivație, dar și de a inventa, într-un experiment literar extins, zeci de voci care își enunță, din varii motive, indisponibilitatea de a se integra unui trai productiv din punct de vedere economic, reticența și izolarea ".
 (Catalog Expoziția Specii de spații, pagina 76).






Oricum ar arăta electronica de mâine, noi vom fi parte din ea!

Microcipurile iubesc talentul

    Altis Semiconductor s-a născut din apropierea dintre divizia de micro-electronică a IBM și Infineon Technologies, filiala grupul Siemens. Altis fabrică microcipuri de ultimă generație care se regăsesc apoi în dispozitivele multimedia, pe consolele de jocuri, pe telefoanele portabile, pe mașini...
Vă propunem să vă alăturați unuia dintre cele mai moderne situri de producție din Europa.

Oricum ar arăta electronica de mâine, noi vom fi parte din ea

OPERATOR /TEHNICIAN DE PRODUCȚIE H /F (REF. CP /RHF /MDT)

    Fabricați microcipuri respectând volumele, termenele și specificațiile produsului. Obiectivul dumneavoastră este satisfactia totală a clientului.

Persoană de teren

    Ați absolvit o școală tehnică (nivel bacalaureat sau școală postliceală) sau un liceu de cultură generală și /sau aveți o experiență semnificativă în sectorul industrial sau în comerțul cu amănuntul.
După programul de formare, veți întra în una din echipele noastre.
Riguro, vveți ști să vă organizați și să dați dovadă de conștiință profesională în orice context.
Societatea noastră propune posturi pe perioadă determinată ;se lucrează pe schimburi. Salariul este motivant și există posibilitatea unei evoluții spre un post pe o perioadă nedeterminată.

      Posturile disponibile sunt pe situl de producție de la Corbeil - Essones.
Vă rugăm să trimiteți candidatura specificând referința R. H. Facilities, la adresa 48 rue de la
Bienfaisance... sau prin fax la...






 Mă văd obligat să vă refuz oferta!

Stimată Doamnă, Stimate Domn,

    Vă scriu ca urmare a anunțului apărut în ziarul" Piața Muncii ". Am o instruire tehnică solidă și mă prezint bine. În proximitatea semi - conductorilor de peste șase ani deja, cred că vă pot ajuta eficient, fiind capabil să fac microcipuri respectând volumele, termenele și specificațiile. Costumul meu alb și cele două picioare îmi permit să umblu, să urc scările și să car obiecte. Dispunând de funcția "mers", care îmi autorizează o viteză de 2km/h în linie dreaptă, mă simt capabil să îmi asum sarcina pe care o propuneți. Receptorii mei fotosensibili, dublați de indispensabilii mecanoreceptori îmi permit să mă pozitionez în spațiu de manieră precisă și să rămân în echilibru când umblu. Noul meu controlor mobil căruia i s-a implementat algoritmul "true - life", îi permite oricărui operator declarat o manipulare mai confortabilă a acțiunilor mele.
   Din păcate, variabilele "salariu + orar" rămânând definitiv "undefined", mă văd obligat să vă refuz oferta.

În așteptarea răspunsului dumneavoastră, cu stimă,

Julien Prévieux





 Nu corespunde suficient criteriilor de recrutare definite de noi


Referință : ALTIS - angajat în producție


Stimate Domn,

      Vă mulțumim pentru interesul manifestat pentru societatea Altis, și prin urmare, pentru candidatura trimisă ca răspuns la anunțul a cărui referință se găsește mai sus.
După o analiză detaliată a candidaturii dvs., vă informăm că aceasta nu corespunde suficient criteriilor de recrutare definite de noi. În consecință, nu putem să-i dăm curs favorabil.

Vă dorim multe reușite profesionale cât mai curând.

Cu stimă,
Pentru echipa de recrutare



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

La psiholog. De vorbă cu Florentina: Forța cuvintelor stă în emoția rostirii

  - Cât de importante sunt cuvintele? Care este puterea lor?   -   Cuvintele se formează în interiorul nostru. Limbajul este un rezult...