Julien Prévieux , Scrisoarea numărul 2

    "Scrisorile trimise de Prévieux diverșilor angajatori care oferă poziții prin anunțuri de presă, și răspunsurile, mai mult sau mai puțin atente, ale acestora, compun o reflecție complexă și plină de umor despre muncă și valoare socială.
   De-motivarea afectată de artist este ocazia de a folosi în răspăr locurile comune și retorica scrisorii convenționale de motivație, dar și de a inventa, într-un experiment literar extins, zeci de voci care își enunță, din varii motive, indisponibilitatea de a se integra unui trai productiv din punct de vedere economic, reticența și izolarea ".
 (Catalog Expoziția Specii de spații, pagina 76).





Dorim să ne consolidăm echipele care să ne însoțească dezvoltarea puternică

       Filială a unei bănci de afaceri americane, ARCHON Group (France) este o companie cu 360 de angajați specializată în managementul patrimoniului imobiliar și a portofoliilor de creanțe imobiliare. Dorim să ne consolidăm echipele care să ne însoțească dezvoltarea puternică.

Administrator junior bază de date

    Veți asigura integritatea bazelor de date, încărcarea datelor provenind din alte sisteme (Via SQL Plus). Veți administra datele bazei (create sub Oracle) și veți respecta constrângerile sistemului.

     Pentru acest post veți face dovada unei prime experiențe similare semnificative. Stăpâniți bazele de date și limbajul SQL.
Cunoaşterea Oracle și /sau Infomaker (instrumente de interogare) reprezintă un plus.

Post pe perioadă nedeterminată

   Vă rugăm să ne trimiteți candidatura cu referința ABDJ6 /03 la Direcția de Resurse Umane a Archon Group (France) 53 rue de Châteaudun, 75009, Paris.



Jur că n-am făcut nimic rău!


Stimată Doamnă, Stimate Domn,

     Vă scriu ca urmare a anunțului apărut în ziarul "Cariere și Posturi"
Jur că n-am făcut nimic rău. Jur că n-am acționat niciodată cu intenția de a crea prejudicii.
Jur că dacă, uneori, am greșit, n-am făcut-o intenționat. Jur că am dus mereu o viață pașnică. Îmi plătesc impozitele. Nu beau nerezonabil (iar dacă acest lucru mi s-a întâmplat, nu am urcat la volan pentru a mă întoarce acasă). Nu mă droghez. Îmi plac animalele. Nu fur. Cumpăr produse de larg consum ca toată lumea. Mă conectez adesea la Internet. Mă uit la televizor. Fac sport pentru a fi sănătos. Mai încolo, mi-aș dori un copil sau doi și un câine. De asemenea, mi-aș dori să devin proprietar funciar și, poate, să cumpăr acțiuni. Am martori care au văzut că n-am făcut nimic. Nu înțeleg cu ce sunt vinovat. Nu înțeleg de ce vreți să mă pedepsiți punându-mă la muncă forțată pe baze de date. Supliciul este peste măsură față de minusculele mele greşeli (n-am urat sărbătoriții la câteva aniversări, gazonul casei prost tuns, o absență sau două nemotivate de la școală).
Vă rog, nu mă angajați!
În așteptarea unui răspuns rapid de la dumneavoastră, cu stimă,
Julien Prévieux



 Instruirea și experiența dumneavoastră se apropie de exigențele postului, dar cele ale altor candidați răspund de manieră mai precisă...


Stimate Domn,

       Vă mulțumim pentru încrederea manifestată pentru societatea noastră, și prin urmare, pentru oferta de colaborare propusă.
    În ciuda interesului pe care îl prezintă candidatura dumneavoastră, regretăm să vă informăm că nu a putut fi reținută. Instruirea și experiența dumneavoastră se apropie de exigențele postului, dar cele ale altor candidați răspund de manieră mai precisă.

Vă dorim un succes rapid în căutarea dumneavoastră.

Cu stimă,
Valérie Bisonnier
Administrator Resurse Umane


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

La psiholog. De vorbă cu Florentina: Forța cuvintelor stă în emoția rostirii

  - Cât de importante sunt cuvintele? Care este puterea lor?   -   Cuvintele se formează în interiorul nostru. Limbajul este un rezult...