Murivale Mureşan Vasile – Ghilgameş, în căutarea nemuririi (6)


Dar tu  ce părere ai despre aceşti oamenii  ?
     
  “Am o părere bună. Lăsați-i! Aveți nevoie de ei! Folosiți-i ca pandant. Unii pot fi extrem de utili umanității! Luați ce au mai bun! Ei pot să dea ceva foarte bun!!! Întreb: ăsta e mesajul tău? Sigur. Apoi continuă : bun, plecând chiar de la motto-ul ăla: grădinarul, ca să nu spun Dumnezeu, udă toate florile, chiar și pe acelea care nu înfloresc!”


Îmi place să mă joc
   
Hai să ți-l arăt pe iubitul meu, căci am un iubit, unul afectiv, desigur. Sau poate că nici atât, e un iubit mental că nu mai este printre noi. Îmi place să mă joc. Ei bine, personajul pe care vreau să ți-l arăt se numește Alan Turing. Pictorul a rostit asta după un suspans prelungit, apoi a râs cu toată ființa lui. Eu zic: o, dar n-ai gusturi proaste! Râdem amândoi, mă aprobă apoi repetă ca pe o poezie : un iubit mental. Vino să îl vezi. L-am pus, nu întâmplător, lângă Leonardo da Vinci.  Ce să spun despre Alan  Turing? Când am aflat ce a făcut omul ăsta, mi s-a părut extraordinar.
Nu-i același lucru, nu-i!!!
 Domnule,  să scurtezi un război, să faci atâtea și, după aia, să fii alungat din propria țară!!! Țara pe care tu ai ajutat-o, ai curmat un război care… într-un fel ar mai fi murit atâția oameni! Tu ești părintele computerului - noi comunicăm azi datorită lui! Înţelegi? Uite, telefonul ăsta este aproape computer, nu? Și să nu uităm, Macintosh a pus povestea cu mărul mușcat… și atunci, cum să nu ai grijă de oamenii ăștia? Nu-s mulți dom’le! Prostia este că de multe ori, oameni de felul ăsta sunt puși alături de răii lumii. Și e foarte nedrept să îl pui pe un homosexual lângă un hoț. Mă frate, nu-i același lucru, nu-i! Sau altele care te pun în aceeași oală aiurea. Nu!!! Ei au nevoie de respect, de apreciere…

Georgeta Istrate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

La psiholog. De vorbă cu Florentina: Forța cuvintelor stă în emoția rostirii

  - Cât de importante sunt cuvintele? Care este puterea lor?   -   Cuvintele se formează în interiorul nostru. Limbajul este un rezult...