Portret de artistă – Silvia Maria Antemia V




Succesul se măsoară în aplauze, eşecul în lipsa lor

    Din punctul ei de vedere, Silvia Maria Antemia consideră că succesul se măsoară în funcţie de  aplauzele publicului: “când vezi că ai reuşit să captivezi publicul timp de două ore sau mai mult; când poţi atinge inimile oamenilor  din sală aşa încât să creadă că personajul pe care îl joci este cu adevărat acolo cu ei; când vin oamenii  la tine, fericiţi că  ai reuşit să îi distragi de la problemele cotidiene şi i-ai transpus în altă lume, în lumea pe care ai fost capabil să o redai şi ai fost în stare prin interpretarea ta să-i incluzi şi pe ei. Acesta e succesul după părerea mea”.  
     Am întrebat-o pe interlocutoarea mea dacă eşecul strică sau construieşte un om şi mi-a răspuns că cel mai mare eşec pentru un artist este atunci când  publicul se plictiseşte, iar la jumătatea spectacolului  sala mai este plină pe sfert: “Când începi cu sala plină şi, la final, mai rămâne o mână de oameni, acesta este eşecul pentru mine.  Dacă aşa ar sta lucrurile,  m-aş întreba unde am greşit. Apoi aş căuta să înţeleg  ce aş putea face  pentru ca acest lucru să nu se repete”.
Viaţa -  un maraton cu multe obstacole

   Altfel, Silvia Maria Antemia este  o fire liniştită, îi plac aproape toate stilurile de muzică, este pasionată de cinematografie şi de teatru. Îi place la nebunie  să danseze şi consideră că acest lucru este  vital. Ca argument al pasiunilor sale artistice o numeşte pe marea  dansatoare Pina Bausch care a spus: " Dansaţi, dansaţi, că dacă nu, suntem pierduţi"!
https://www.youtube.com/watch?v=p8zkTclatRo
   Iubeşte natura, îi place să se plimbe, să meargă cu bicicletă, să înoate în mare “ prefer apele curgătoare”. În natură simte că se încarcă  pozitiv, iar contactul cu florile, cu pădurea, îi dau  o energie extraordinară.
   Dacă o întrebi care este scopul vieţii, îţi spune zâmbind că este… greu de definit!” Cred că toţi venim pe acest pamânt cu un rol pe care trebuie să îl împlinim. Viaţa e  ca un maraton pe care îl parcurgi, iar pe parcursul lui întâlneşti multe obstacole şi cunoşti oameni care îţi pot schimba direcţia. Cu alte cuvinte,  viaţa este o cursă lungă prin munţi, comparată cu " Tour de France". În această cursă lungă, Silvia Maria Antemia spune că dragostea este lucrul cel mai important. Că  indiferent de bogăţiile pe care le ai, dacă nu ai o familie şi prieteni în jurul tău, să împarţi problemele şi bucuriile,  atunci eşti un om foarte trist: “ Am avut norocul de a creşte într-o familie în care am primit multă dragoste. În momentele cele mai grele ale vieţii,  ai mei au fost lângă mine. Şi  chiar dacă nu au putut rezolva problemele în locul meu, am simţit că nu sunt singură. Este foarte important să ai un echilibru Pot să spun cu bucurie că  nimeni din familia mea nu este divorţat. Am avut parte de părinţi buni, de  bunici care mi-au dăruit dragoste, de unchi şi de mătuşi care m-au înconjurat cu afecţiune.  Fără susţinerea lor necondiţionată, nu aş fi cine sunt astăzi”.

Georgeta Istrate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

La psiholog. De vorbă cu Florentina: Forța cuvintelor stă în emoția rostirii

  - Cât de importante sunt cuvintele? Care este puterea lor?   -   Cuvintele se formează în interiorul nostru. Limbajul este un rezult...