Portret de artistă – Silvia Maria Antemia IV





Când întâlneşti maeştrii potriviţi…

     Însă nu se dă bătută cu una cu două, aşa că schimbă profesoara. Ajunge la Diana Matei, prima persoană care îi spune că este  mezzosoprană, nu soprană! “ Era o luminare deoarece trebuia să îmi schimb repertoriul. Pentru a mai cere o părere m-a prezentat şi profesoarei ei, pe nume Marieta Grebenişan, căreia astăzi îi datorez ceea ce sunt din punct de vedere artistic. Dumneaei este  o mare solistă a operei timişorene! Ea a confirmat ca sunt mezzo-soprană! De atunci, mă pregătesc în particular cu aceste două profesoare, sub îndrumarea cărora am început să am succese ”.
        Astfel, în anul 2014, interpretează rolul principal în " My fair lady", respectiv Eliza Doolittle, cu care are  spectacol la festivalul studenţesc " Viva Vox" din Cluj, în Parcul Rozelor din Timisoara, la Opera din acelaşi oraş, apoi, în anul 2015,   la festivalul de jazz care are loc în Arad.
În anii 2014 şi 2015, câştigă premiul al treilea  la festivalul de romanţe "Roze pe Bega".
Tot în anul 2015, câştigă  premiul al doilea în cadrul concursului international de opera din Austria, în Deutschlandsberg care se numeste " Feruccio Tagliavini".Anul următor, respectiv  2016, I se distribuie rolul principal într-un spectacol ce are loc  la opera din Timişoara  cu opereta " Liliacul" din care eu am avut rolul Prinţului Orlovsky. Din 2015, este  colaboratoare în corul operei.

Georgeta Istrate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

La psiholog. De vorbă cu Florentina: Forța cuvintelor stă în emoția rostirii

  - Cât de importante sunt cuvintele? Care este puterea lor?   -   Cuvintele se formează în interiorul nostru. Limbajul este un rezult...