Olga, un dar de iubire pentru lumea întreagă


Un mesaj ca o binecuvântare

     În dimineața aceea, în fața unei ceşti de cafea, citeam încântată  mesajul de la Olga ( fostă colegă de serviciu, pe care nu am mai văzut-o de câțiva ani).  De când a plecat din instituția în care lucram împreună, dimineața și seara, primesc un mesaj care sună ca o binecuvântare, ca un alint care îmi învăluie  viața într-o   stare de bine. E ca și cum universul, prin această ființă, îmi spune mereu că mă iubește.

O mare încântare

   Când merge la munte, și o face foarte des, îmi trimite peisaje și  filme din frumoasa Românie, surprinse de ea. Ape repezi, izvoare murmurând, cântecul micilor cascade pe care le surprinde în filmulețele ei, îmi provoacă o mare încântare. Uneori, am senzația că sunt acolo cu ea, în mijlocul naturii și ne bucurăm împreună de magia creației. Când nu este plecată, Olga selectează filmulețe făcute de alții pe youtube și îmi trimite linkul respectiv. Dar toate aceste trimiteri sunt însoțite de cuvinte frumoase, ale căror energie simt că mă vindecă. Filmulețele, alese pe un fond muzical minunat, dezvăluie  flori, animăluțe simpatice, ape, munți, tot felul de peisaje încântătoare, pe care Olga le alege cu mare grijă, așa încât persoana care le primește să fie încântată.

  O zi splendidă

   Și după ce îmi trimite 5-6 filmulețe cu flori, animale, ape, munți, copaci, simte nevoia să mai scrie căteva cuvinte: ”o zi splendidă, dulce și suavă, plină de gingășie și pace sufletească” Am să copiez aici câteva linkuri care ilustrează sentimentele Olgăi:

 

https://www.youtube.com/watch?v=K5Kqsx9PTP0

https://www.youtube.com/watch?v=fwxscyTCFfs

https://www.youtube.com/watch?v=fBw1gM6ZfgQ

 

     Un fișier special

     Am creat un fișier special pentru ceea ce-mi trimite și, de fiecare dată când mi se încarcă memoria telefonului,  le arhivez acolo. Fotografiile făcute de această ființă surprind peisaje pe o  lumină spectaculoasă. Căci Olga, le prinde  în  momente diferite ale zilei, iar lumina ce le învăluie le face de-a dreptul fantastice.

 


    Mi-a răsărit o idee...

     Ei bine, în dimineața aceea de început de octombrie, citind mesajul Olgăi, mi-a răsărit o idee. Cum de nu-mi venise până atunci? Voiam ca măcar câteva fraze scrise de ea să rămână undeva, pentru acum și pentru posteritate. Poate că într-o zi, o ființă depresivă sau în căutarea unor cuvinte mângâietoare, le va descoperi și-și va însenina clipele cenușii cu care ne încearcă viața din când în când. Însă, pentru a publica pe blogul meu un crâmpei din aceste mesaje, aveam nevoie de aprobarea autoarei. Așa că, în continuare, redau mica noastră conversație:

 


 - Scumpo, îmi dai voie să fac un mic material pe blogul meu cu câteva din mesajele pe care mi le trimiți? Aș vrea să spun lumii că există o fată care dăruiește zilnic prietenilor  iubire,  prin mesajele pe care le trimite pe whatsap. Aș vrea să selectez 2-3 mesaje din ce am primit de la tine. Mi-ar plăcea să rămână undeva toată această căldură sufletească pe care o dăruiești cu atâta generozitate. Se poate?

 

 - Aș fi fericită!!! Ar fi darul meu pentru toți care vor să-l primească, pentru cei care cred că viața poate fi frumoasă și fericirea ne înconjoară,  dar noi nu avem timp să o vedem!!!

-Adevărat?

-Da, de ce nu? Poți să folosești tot ce îți place, dar aș dori să rămân Fata munților, cu brațe de flori, care cântă natura și zâmbește!!!

 Doamne, cum folosește fata asta cuvintele! Îți dau lacrimile, îți sparge gheața inimii instant. Să vedem ce alegem...Sunt atât de multe, care mai de care mai frumoase. Aleg la întâmplare :

 O zi magică

     Dimineața -  "O zi minunată și fermecătoare, parfumată cu bucurie și fericire, colorată cu mulțumire, căldură și iubire, în care speranța să te poarte pe tărâm de vis, plin de armonie, o melodie să se audă în surdină, sufletul să-ți înflorească, zâmbetul să strălucească și să te însoțească pe cărarea vieții , luminoasă și infinit de frumoasă, în care o liniște duioasă, mângâietoare, îți aduce numai gânduri bune, să te însoțească, să ai încredere în tine, dorințele să se-mplinească, norocul să te întâlnească și minunate perle în privirea ta să strălucească!!! O zi magică și extraordinară, cu multă sănătate, binecuvântare și clipe minunate, cu milioane de pupici pudrate ". 



Viața în roz...

     Seara: - " O seară minunată, fantastică, superbă și fermecătoare, în care speranța plutește cu aripi pline de fericire, norocul strălucește numai pentru tine, bucuria te găsește și, nerăbdătoare, îți așterne toate gândurile bune în cale, de zâmbete strălucitoare, luminate, pline de iubire, mulțumire și căldură, cu armonie stropite ca să înflorească și să se împlinească!!! O seară senină și catifelată, plină de gingășie şi sensibilitate, în care parfumul florilor te umple cu magie, liniștea se lasă, cu blândețe te înconjoară, îți pătrunde în suflet și-ți cântă o melodie plină de farmec și frumusețe uimitoare, iar viața să-ți fie veselă și îmbelșugată, în roz colorată!!! Multă sănătate, binecuvântare și clipe minunate!!! Te pup!!!”




Numai bine ...

   Dimineața : - "O zi minunată, fermecătoare și impresionant de frumoasă, în care soarele zâmbește la fereastra cu raze aurii, mângâietoare, îți dăruiește o caldă îmbrățișare plină de strălucire, îți înflorește zâmbetul senin, speranța vine  să îți umple sufletul cu fericire și iubire, liniștea cu gingășie te înconjoară, cu noroc și bucurie te luminează, cu mulțumire, încredere și pace blândă, apoi o dulce melodie cântă cu gânduri bune, de adieri de vânt aduse, parfum de flori, dorințe împlinite, toate pline de magie și armonie. O zi superbă și plină de splendoare, cu multă sănătate și binecuvântare, cu viață înfloritoare, plină de frumusețe și culoare, belșug și clipe minunate, numai bine și spor în toate!!! Te pup!!!" 

Gândurile bune se înalță către stele ...







Gândurile bune se înalță către stele ...

    "O seară minunată, superbă, fantastică, magică și plină de splendoare, în care gândurile bune încep să zboare, se înalță către stele, să ia strălucire de la ele, plutesc pe oceanul fericirii, plin de zâmbete senine, se umple totul cu bucurie și speranță, ca să-ți aducă  armonie în viață, se avântă spre zările albastre și senine, pline de iubire, de liniște și pace sufletească, în care o melodie caldă te învăluie ocrotitoare, te luminează și te mângâie cu gingășie, ca viața ta infinit de frumoasă să fie!!! O seară extraordinară, cu multă sănătate și binecuvântare!!! Te pup!!!"


Georgeta Istrate


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

La psiholog. De vorbă cu Florentina: Forța cuvintelor stă în emoția rostirii

  - Cât de importante sunt cuvintele? Care este puterea lor?   -   Cuvintele se formează în interiorul nostru. Limbajul este un rezult...