Teslatronul - metodă de vindecare prin refacerea potenţialului electric al organismului (III)- ultima



Pacienţi care ies din tiparele normale...


   Terapeutul zice: „hai, întreabă-mă acum, cât sunt la dispoziţia ta. Ce să-ţi mai spun despre Teslatron? ” Are dreptate. Şi îi pun o întrebare pe măsura îndemnului pe care tocmai l-a emis: ai pacienţi care ies din tiparele normale?! Râde... „Am... în special profesori... Uite, mi-am adus aminte de o un caz foarte interesant. A venit o doamnă care era atât de stresată încât nu mai putea dormi de câteva luni. Dar luni!!! Un stres care mi s-a părut ireal, mă miram cum de persoana mai este în viaţă. În fine, i-am creat o schemă de tratament, în care am inclus masajul general, apoi reflexoterapia. Doamna  s-a simtit bine, dar nu la maniera la care eu, ca terapeut, să simt că totul este în regulă. Pentru că Teslatronul are printre programele sale şi unul de relaxare, şi unul de antiinsomnie, când pacienta a venit la terapie, i-am spus: astăzi nu vă mai fac masaj, vă fac o terapie specială. E vorba de terapia antistres si antiinsomnie... Vreau să îţi spun că doamna respectivă,  în acea zi, era crispată, nu mai vorbesc de cât era de stresată. Am rugat-o să se aşeze pe o saltea medicală, dar înainte i-am aplicat pe coloana vertebrală  o terapie antidurere, căci Teslatronul este dotat şi cu un instrument de acest fel. Ce crezi? A adormit atât de profund, încât am fost nevoit să o duc acasă, fiindcă  nu mai putea sta pe picioare din pricina  somnului. A dormit vreo 3 zile după aceea. A fost ceva fantastic. Partea cea mai bună este că efectul terapiei s-a păstrat. Doamna a revenit de câteva ori la masaj, după care totul a intrat în normal. Chiar mi-a spus că aşa ceva nu a mai întâlnit”.

Dragostea, numai  dragostea...

     Curiozitatea a omorât pisica, dar nu şi pe mine. Întreb: această doamnă care nu dormise de atâta amar de vreme, ţi-a povestit cum  a ajuns în starea asta?Râde. Ştie că nu poate să scape de mine aşa uşor. „ Tot acest rău i s-a tras de la o dezamăgire în dragoste!” Wow! Se putea ca articolul meu să nu aibă nicio legătură cu dragostea? Am plusat, normal, pentru sarea şi piperul acestei scrieri şi pentru a învăţa din greşelile altora: ştiam că dezamăgirile în dragoste fac rău, dar această doamnă ajunsese prea departe. Încă puţin şi...
     „Doamna a încercat să se căsătorească, dar partenerul ei a părăsit-o.  Ea investise sentimente în această relaţie, avea speranţe că o să-şi refacă viaţa, însă a fost amăgită. Nu era la vârsta adolescenţei, ci avea peste 40 de ani. În plus, înainte  avusese  o căsătorie traumatizantă care durase destul de multişor.  Ei bine, nu şi-a mai revenit, aşa a ajuns la clinica mea” . Avea nevoie de un  psiholog bun, îmi dau eu cu părerea. E bine că a ajuns la tine, fiindcă , pe lângă multele metode de terapie pe care le ai, eşti şi un bun psiholog. Nici nu vreau să mă gândesc ce s-ar fi întâmplat dacă nu ajungea la tine. Chiar, ce se putea întâmpla? „Nu o putea duce prea mult aşa. Nu pot să estimez cu precizie ce s-ar fi întâmplat, dar mintea omenească este  atât de prăpăstioasă încât... Ştii experienţele pe care le făceau japonezii cu prizonierii? (...?) Nu-i lăsau să doarmă! Şi mureau...”.

Sănătatea, floare rară

    Îl rog pe Nicu Ghergu să-mi formuleze o concluzie la şedinţa de astăzi: „În materie de sănătate, lucrurile au ajuns într-un punct atât de critic,  încât  nici terapiile acestea nu mai fac faţă. Dacă vrei să fii iarăşi sănătos, trebuie să insişti.  Cu cât laşi timpul să treacă mai mult, cu atât vindecarea cere mai mult timp şi mai mult efort. Îmi aduc aminte că, în anii  trecuţi, era suficient un program de 10-15 şedinţe de reflexoterapie toamna, şi cel puţin un an de zile omul nu se mai îmbolnăvea. Acum,  situaţia a devenit alarmantă”.  

Georgeta Istrate



Sursă articol:
http ://www.tratamentenaturiste.ro/teslatron/
·  Address: Bd George Cosbuc, Nr 42-44, Et 1, (Stanga) sector 5 Bucuresti.
·  Phone: 0766.671.103 / / 021.315.39.79
·  Email: office@tratamentenaturiste.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

La psiholog. De vorbă cu Florentina: Forța cuvintelor stă în emoția rostirii

  - Cât de importante sunt cuvintele? Care este puterea lor?   -   Cuvintele se formează în interiorul nostru. Limbajul este un rezult...