Biomedis - sănătate la purtător 2




Oamenii care te ajută la greu sunt îngeri pământeşti



    Nicu Ghergu nu este oricine, el poate cu adevărat să ajute din punct de vedere medical, căci cunoaşte tehnici şi deţine nişte instrumente pe care chiar ştie să le manevreze în interesul pacientului. În momentele acelea de disperare, intervenţia lui  mi s-a părut o minune.  

   Nu mai ştiu dacă a venit a doua sau a treia zi, dar când a sunat interfonul, am simţit o bucurie imensă, pentru că ştiam că numai dacă o vede, ştie ce să-i facă. Veţi spune poate că am o părere prea bună despre acest om, dar dacă afirm asta, este pentru că îl cunosc de ani buni pe Nicu Ghergu şi ştiu cât suflet pune în ceea ce face. În plus, se instruieşte continuu.  Fără să recunoască, el face cercetare în domeniul terapiilor alternative, în sensul că face experimente şi descoperă metode noi de tratament, menite să vindece sau măcar să amelioreze. Aşadar, interfonul sună, iar eu simt înflorindu-mi o speranţă în piept. Şi o recunoştinţă imensă pentru faptul că iată, rude apropiate cu potenţial uriaş financiar ar fi putut să mă ajute şi nu au făcut-o, iar acest om, care nu are nicio legătură de sânge cu familia, se oferă s-o facă de dragul binelui.





Fabrica de sănătate


-         Bună ziua, Getuţa. Cum se simte mama? Du-mă la ea!

Sunt de-a dreptul impresionată de vizita lui, chiar dacă fusese anunţată. Îl conduc în camera bolnavei. Cu zâmbetul pe buze, salută. Apoi zice ceva de genul: ce mamă frumoasă! Imediat scoate nişte unguente speciale pe care mi le oferă, căci îi spusesem că în afara mersului cu cadrul, îi fac zilnic mamei masaj întregului corp. După ce o analizează puţin şi-mi spune că stă foarte prost cu calciul, el însuşi îi face o reflexoterapie, aşa cum numai el ştie. Îmi dă nişte instrucţiuni medicale şi , înainte să plece, scoate din servietă un aparat, o idee mai mare decât un telefon mobil. Zâmbind, ca de obicei,  îmi spune: ştii ce am aici? O adevărată fabrică de sănătate!




    Am făcut ochii mari ştiind că nu glumeşte cu astfel de afirmaţii. Apoi deschide minunea, creează un profil cu numele mamei, după care selectează câteva scheme de tratament care s-o ajute să se pună pe picioare. Mi-a arătat cum se face, mi-a spus că o să mi-l lase câteva zile să lucreze pe ea. Îl întreb ce este , iar el îmi răspunde că acel aparat este unul de biorezonanţă, care poate să lucreze pe anumite frecvenţe, în funcţie de problemele de sănătate. Încrederea mea a crescut exponenţial, căci în cariera mea de jurnalist s-a întâmplat să scriu de mai multe ori despre aşa ceva. Ce mi se părea ciudat era mărimea aparatului şi faptul că nu trebuie să-l conectez la trupul mamei. Este suficient să fie cât mai aproape de ea…



Georgeta Istrate





    Vă dau un link, lăsându-vă  pe dumneavoastră să citiţi despre aparatul care face cât o fabrică de sănătate şi care are peste 3000 de programe de tratament:






Telefoane: 0766.671.103  sau  021.315.39.79






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

La psiholog. De vorbă cu Florentina: Forța cuvintelor stă în emoția rostirii

  - Cât de importante sunt cuvintele? Care este puterea lor?   -   Cuvintele se formează în interiorul nostru. Limbajul este un rezult...