Biomedis - sănătate la purtător 1




Dacă  îţi propui imposibilul, uiţi de toate!

   Într-o zi de octombrie a acestui an, pe la amiază,  primesc un telefon de la terapeutul Nicu Ghergu, care nu înţelegea de ce nu-i trimisesem pe e-mail cărţile de sănătate pe care mă lăudasem că le am şi că o să i le dau. Între timp, altceva îmi furase atenţia…
-         Ah, Nicu, am uitat complet! De când cu mama, nu mai ştiu de capul meu…
-         Ce s-a întâmplat cu mama ta? întreabă oarecum intrigat terapeutul. În acele momente cărţile nu mai contau…
-         Am adus-o la Bucureşti. Ţi-am spus mai demult că, de vreun an de zile, este imobilizata la pat, iar eu mi-am propus imposibilul: să o fac să meargă din nou! Încep apoi să povestesc paşii pe care îi fac în acest sens. Adaug că mi-am propus  să fac armată cu mama şi, chiar de nu o să vrea, tot o s-o pun pe picioare. M-am oprit căci  de cealaltă parte se făcuse linişte.
Într-adevăr, preţ de vreo 20 de secunde, terapeutul a păstrat tăcerea, iar eu mă gândeam că s-o fi înterupt legătura telefonică, în timp ce eu turuisem ca… televizorul. Dar nu! În timp ce-i povesteam, el se gândea.
-         A, zice într-un final,  vreau să te ajut şi eu! Nu ştiu în ce fel, dar o să trec pe la tine zilele astea. O zi bună să ai şi sănătate pentru mama ta.


Când universul trage cu urechea şi hotărăşte să te sune…

    În momentele acelea, orice ajutor oricât de mic, îmi era de folos. Mă aflam într-o criză din acelea din care nu ştii dacă o să mai ieşi vreodată.  Chiar şi câteva vorbe de încurajare îmi erau ca un balsam direct pe inimă, căci pentru mine, după cum am mai spus, acea perioadă a fost una la graniţa dintre a fi şi a nu fi, din toate punctele de vedere. Inclusiv profesional. Toată viaţa fusesem o luptătoare, nu cerusem ajutorul nimănui, probabil fusese şi o chestiune de orgoliu. Iar acum, când viaţa mamei mele era total în mâinile mele, când timpul nu-mi permitea să stau prea mult cu ea, căci zilele de concediu sunt limitate, iar concediu fără plată nu puteam lua prea mult, căci intram într-un alt fel de colaps, mă sună acest om şi se oferă să mă ajute. Mi se pare o intervenţie de-a dreptul providenţială. Cum ştie universul sau Dumnezeu sau destinul că ai nevoie de ajutor!  Şi te sună!!!
                

Georgeta Istrate 





   Vă dau mai jos un link, lăsându-vă  pe dumneavoastră să citiţi despre aparatul care face cât o fabrică de sănătate şi care are peste 3000 de programe de tratament:






Telefoane: 0766.671.103  sau  021.315.39.79.













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

La psiholog. De vorbă cu Florentina: Forța cuvintelor stă în emoția rostirii

  - Cât de importante sunt cuvintele? Care este puterea lor?   -   Cuvintele se formează în interiorul nostru. Limbajul este un rezult...