Colonhidroterapia este baza tuturor vindecărilor (3)




O vacanţă neaşteptat de frumoasă



    Spune-mi, Cristina, care a fost momentul în care te-ai hotărât să faci din această terapie o profesie? Râde din nou, dar se vede că îi face plăcere să-mi povestească: „Eu însămi am trecut prin anumite stări de disconfort, de la faptul că nu aveam un scaun regulat, nu aveam  o alimentaţie foarte echilibrată, aveam anumite reacţii pe corp, respectiv psoriazis,  şi nu înţelegeam totuşi care e cauza. Trecusem  prin mai mulţi dermatologi însă  niciunul nu mi-a dat soluţia prin care eu într-adevăr să scap de acele probleme ale pielii  şi să mă vindec.

     Ei bine, ajungând în Spania, la nişte prieteni, în vacanţă, mi-au spus: îţi propunem să faci ceva nou! Evident, după ce mi-au povestit despre beneficii, am acceptat. Mi-am  spus: este ultima mea soluţie! Vreau să scap de problemele pe care le am, de aceea  o să fac şi asta. Am zis că  rău nu are  ce să mi se întâmple. Am făcut zece şedinte, deoarece  nu aveam  varianta în care să continui în România. Prietenii  m-au sfătuit să ajung cel puţin o dată pe an în Spania, pentru a face  această terapie. După ce am terminat procedurile, am primit şi câteva îndrumări: să nu mai folosesc creme pentru ten, să încerc să-mi schimb stilul alimentar,  să am grijă să beau acea apă caldă dimineaţa,  dar şi pe parcursul zilei. Asta pentru că apa caldă stimulează sistemul digestiv şi mişcările de eliminare a toxinelor. După ce mi-au dat aceste sfaturi, au adăugat: să vedem care va fi rezultatul! Aşteptăm să ne anunţi, cum te-ai simţit, ce schimbări ai avut şi ce se întămplă după.

   Ei bine, totul a fost neaşteptat de frumos.  În decurs de două - trei luni, mi-au dispărut complet toate acele pete pe care le aveam pe corp. Mai mult, partea de digestie s-a schimbat total. Sigur că am combinat  şi cu un stil de alimentaţie adecvat, apoi hidratarea de care mi-au spus, plus un pic de mişcare. Mergeam mult pe jos, iar în acele momente de meditaţie s-a născut ideea de a face această terapie. M-a fascinat faptul că apa este cea care ne hidratează, ne purifică, ne susţine practic viaţa şi atunci prin această tehnică minunată, scăpăm de atât de multe probleme”.



Comunicare şi satisfacţii profesionale



    Aşa cum am mai spus, înainte să lucreze în domeniul medical, Cristina Ivanov era o fire retrasă, nu interacţiona prea mult cu oamenii dacă nu era obligată. Acum poate vorbi cu oricine, ore întregi. Şi culmea, îi place!

    Desigur, în timpul terapiei,  am vorbit de una, de alta. La un moment dat am întrebat-o dacă nu oboseşte să vorbească atât de mult cu fiecare în parte: „Nu, deloc. Chiar îmi face plăcere. Unii îmi povestesc despre problemele de sănătate şi îmi cer sfatul; alţii despre profesia lor, iar pe unii îi simt că au nevoie de linişte, de reculegere. Mă străduiesc să  respect  dorinţele tuturor. Râde. Apoi spune, nu numai că nu obosesc, chiar îmi face plăcere să vorbesc cu oamenii! După un moment de tăcere, adaugă: dacă aş obosi, probabil că nu aş mai face această procedură”.

   Fiecare meserie oferă şi satisfacţii. Vreau să ştiu ce o face fericită din punct de vedere profesional.

„Sunt mulţumită când oamenii pleacă bucuroşi de aici, când mă sună ulterior şi îmi spun: ştii, înainte mă confruntam cu problemele digestive, acum s-au îmbunătăţit peste 90 la sută . Ştiu că mai trebuie să lucrez cu mine, dar deja mă simt atât de bine, mă odihnesc, mă concentrez mai bine la birou, am mai mult randament, sunt mai vesel. Au fost persoane care m-au sunat  şi mi-au spus că au scăpat de anumite intoleranţe, de atacuri de panică. Intoleranţe pe care, din păcate, tot toxinele din colon le provoacă. Am avut şi persoane care eliminau alimentele aproape întregi. Prin procesul de curăţare, corpul se detensionează, secreţia enzimatică se face corect şi atunci se îmbunătăţeşte per total felul cum ajung alimentele să fie eliminate”.



Georgeta Istrate



Date de contact Cristina Ivanov

Telefon: 0768 970 031

http://clinicaremedium.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

La psiholog. De vorbă cu Florentina: Forța cuvintelor stă în emoția rostirii

  - Cât de importante sunt cuvintele? Care este puterea lor?   -   Cuvintele se formează în interiorul nostru. Limbajul este un rezult...