Colonhidroterapia este baza tuturor vindecărilor (1)



    



     În planurile vieţii ei, până la un moment dat, medicina era doar un cuvânt din dicţionar. Însă destinul a făcut ca acest cuvânt să prindă viaţă, astfel că relaţia de răceală de dinainte, s-a transformat într-o mare iubire. Nu-i aşa că aţi zâmbit? Ei bine, eu nu glumeam. Fiinţa despre care vă voi vorbi astăzi se numeşte Cristina Ivanov şi a renunţat la o carieră juridică, pentru a face o terapie despre care este convinsă că face minuni.

Căutările...


   Preţ de câteva luni am  căutat informaţii despre o metodă medicală relativ  nouă în România, numită colonhidroterapie. De ce?! Pentru că toată viaţa am avut probleme cu constipaţia şi complicaţiile ei, care uneori mă aduceau la disperare.  Mi-am spus că o curăţare a colonului nu numai că ar elimina din start multe neplăceri, dar chiar şi tratamentele pe care le-aş face pentru diverse afecţiuni ar avea o eficienţă mai mare pe un organism negrevat de diverse blocaje.  Am întrebat încolo şi încoace, am căutat informaţii pe Internet şi pe la cunoştinţe iar, într-un final, m-am hotărât să sun pentru a face programare.Voiam să ştiu în special dacă o singură şedinţă este suficientă.  La telefon, mi-a răspuns o voce feminină, iar când am cerut mai multe lămuriri, am aflat că: „Ar trebui să faceţi minimum trei şedinţe, trei zile la rând, pentru că problema este lungimea colonului, care are aproximativ 1,5 m. Trebuie lucrat pe  toată lungimea lui, iar  o singură şedinţă poate fi considerată doar de acomodare. Cu alte cuvinte, nu veţi avea rezultate! Deci oricum aţi hotărî, ar trebui să faceţi minimum trei şedinţe, dar ideal ar fi şase. În momentul în care sunteţi pregătită, stabilim programarea. Înainte cu două zile  de începerea terapiei ar trebui să aveţi o alimentaţie uşoară,  bazată pe produse de post. De asemenea, cu două ore înainte de fiecare procedură, nu se mănâncă nimic. Beţi doar apă sau ceai, nimic carbogazos. Bine, cu drag, la revedere”.
    La clinică, am găsit o fată zâmbitoare, cu o voce caldă, care mi-a alungat din prima clipă prejudecăţile. După primele minute, am avut pentru un moment  senzaţia de plin, dar după ce a început evacuarea apei din colon, a fost chiar plăcut. Pe un perete, în faţa mea, se afla un recipient plin cu  ceai la care mă tot uitam, până ce terapeuta şi-a dat seama de întrebarea mea nerostită şi mi-a explicat că acesta va fi folosit la finalul sesiunii de terapie.

Georgeta Istrate

 Date de contact:
Telefon: 0768 970 031
http://clinicaremedium.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

La psiholog. De vorbă cu Florentina: Forța cuvintelor stă în emoția rostirii

  - Cât de importante sunt cuvintele? Care este puterea lor?   -   Cuvintele se formează în interiorul nostru. Limbajul este un rezult...