Colonhidroterapia este baza tuturor vindecărilor (2)





Scuzaţi reportofonul...

     La a doua şedinţă, deja ţineam reportofonul în mână, căci mă simţisem atât de bine la prima întâlnire, încât voiam să spun cât mai multor persoane despre această metodă de-a dreptul miraculoasă. Procedura nu este o terapie care experimentează pe tine, promiţând că peste nu ştiu cât timp o să vezi  rezultate. Poţi vedea curăţarea propriu zisă cu ochii tăi, de te îngrozeşti cum de ai  cărat ani de zile atâta mizerie! Starea de bine se obţine instant, simţi cum organismul lucrează mai bine, iar prima reacţie se vede la nivelul tenului.
   Am fost impresionată să văd că,  pe parcursul întregii sesiuni, de aproximativ 40-45 minute, Cristina a rămas lângă mine, monitorizând cu ajutorul aparatului de colonhidroterapie, atât temperatura apei purificate cât şi presiunea de introducere a acesteia în  colon. Am rugat-o să-mi explice pas cu pas ce face acel aparat la care sunt conectată. „În decursul celor 45 de minute, aparatul face mai multe infuzii cu apă purificată. La final, folosesc o altă infuzie, de data aceasta  pe bază de plante, pe care le schimb  în fiecare zi:  muşeţel, sunătoare, gălbenele, coada şoricelului , păpădie, pin, etc. Totul se întâmplă ermetic, cu ajutorul unui kit. După cum vezi, nu există niciun fel de  miros sau disconfort”.


Mâna destinului

     Când interacţionez cu oamenii, încerc să le aflu povestea. Sigur că nici ea nu a scăpat „nemărturisită”. Am aflat că  îi place ceea ce face şi crede cu tărie că mâna destinului  a condus-o pe drumul terapiei complementare. Cu această ocazie, timiditatea şi fuga de lume au devenit istorie. Acum este o fată volubilă, sigură pe ea şi foarte fericită: „ când am  descoperit această procedură care m-a fascinat, văzând ce beneficii aduce pentru sănătate, nu mi-a fost greu să mă decid. Aveam în jur prieteni cu probleme diverse -  de la constipaţie şi balonare până la stări de disconfort, migrene dese, eram mai tot timpul fără stare de spirit. Am spus că este un semn că trebuie să-mi schimb direcţia. Cum îţi spuneam mai devreme, medicina nu mă atrăgea în niciun fel, dar a trebuit să cunosc o anumită terapie, ca să mi se schimbe total gândirea şi să parcurg acest drum”. O întreb dacă ea a ales meseria sau meseria a ales-o pe ea. Se gândeşte câteva clipe, apoi zâmbeşte: „cred că ne-am întâlnit undeva la jumătate!”

Georgeta Istrate


Date de contact
Telefon: 0768 970 031
http://clinicaremedium.ro/
office@clinicaremedium.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

La psiholog. De vorbă cu Florentina: Forța cuvintelor stă în emoția rostirii

  - Cât de importante sunt cuvintele? Care este puterea lor?   -   Cuvintele se formează în interiorul nostru. Limbajul este un rezult...