Colonhidroterapia este baza tuturor vindecărilor (7)




Iubirea ridică vibraţia organismului

    Nu ştiu cât de logică este întrebare în acest context, dar am vrut să aud ce spune interlocutoarea mea referitor la acest lucru. Oare nu este considerată iubirea panaceu universal?
Exact cum mă aşteptam, Cristina mă ia în serios şi îmi povesteşte că atunci când avem sentimente pozitive, ne ridicăm vibraţia şi primim ca premiu echilibrul până la nivel celular. Deci este foarte important să avem o vibraţie pozitivă. Sentimentele negative pot afecta organismul, stocându-se în corp ani la rând. Este  foarte greu să faci faţă stilului de viaţă  din ziua de azi. Există multă agitaţie în vieţile noastre, oraşul este poluat, dacă mai luăm în calcul nevoile de zi cu zi, suntem foarte stresaţi.   Prin curăţarea colonului  putem să relaxăm organismul care se va vindeca mai uşor. Se poate spune că nu ne hrănim numai cu mâncare,ci şi cu sentimente: „Este vorba de emoţii. Orice  vibraţie  pozitivă ne ridică în starea de bine, iar negativitatea ne coboară vibraţia, respectiv sănătatea. Avem prostul obicei de a găsi vinovaţi în exterior, însă primul lucru pe care ar trebui să-l facem este o autoevaluare. Ideea este că mai întâi  ar trebui să ne schimbăm  noi, după care  cei din jur se vor schimba şi ei”.

Ultima soluţie

   Mi-am amintit că am o cunoştinţă ce suferă de colon iritabil. De-a lungul timpului, a urmat diverse tratamente însă, la un moment dat, medicii i-au spus că nu o mai pot ajuta. Cristina îmi dă speranţe: „ colonhidroterapia are efect pe partea de colon iritabil. Se elimină astfel orice urmă de toxine care în permanenţă îi provoacă acea iritaţie  a peretelui intestinal. Prin urmare, pentru această doamnă,  ultima soluţie e colonhidroterapia! Doar după câteva şedinţe, ea va simţi o schimbare în bine”.
De câte ori iau interviu despre o terapie, am o strângere de inimă înainte să întreb despre cancer. Oare această metodă are vreun efect? „Cancerul se declanşează din mai multe motive, dar unul dintre factori se referă şi la acele depuneri care nu permit organismului să-şi facă eliminările corect. Dacă este orice alt tip de cancer, în afara celui de colon, pacientul  poate veni pentru că ajută, mai ales că, mai mult ca sigur, urmează acele tratamente de chimioterapie. Prin curăţarea colonului detensionăm organismul, iar dacă a trecut printr-o fază  a cancerului de colon şi s-a vindecat, chiar se recomandă a se face colonhidroterapie”.

Georgeta Istrate

Date de contact
Telefon: 0768 970 031
http://clinicaremedium.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

La psiholog. De vorbă cu Florentina: Forța cuvintelor stă în emoția rostirii

  - Cât de importante sunt cuvintele? Care este puterea lor?   -   Cuvintele se formează în interiorul nostru. Limbajul este un rezult...