8 Martie - La mulţi ani, icoană sfântă!







Mama mea frumoasă
Să fii sănătoasă,
Să ai iar putere
Să scapi de durere!

Şi cât m-oi fi legănat,
Şi cât oi fi tremurat,
Cât te-oi fi îngrijorat,
Astea toate le-am uitat!

Acum ţi-e rău, numai tu ştii,
Şi eu nu-s lângă tine,
Tu, mamă bună, ai vrut copii,
Străină să nu fii  pe lume.

Si eu, de ce-am plecat departe?
De ce nu pot fi lângă tine,
Când suferindă eşti şi, poate,
Te uiţi spre poartă după mine:

„De ce nu vine fata mea
Cu ochi albaştri ca şi cerul?
Ai grijă, Tu, Doamne, de ea,
Adu-mi-o să-mi aline dorul!”

La mulţi ani, icoană sfântă!
De m-aş naşte înc-o dată,
Îmi doresc să fiu tot fată
Ş-al tău pântec să m-aducă!

Sau de Domnul va voi,
Te-oi aduce eu pe lume,
A mea fată tu să fii
Şi-oi fi mamă pentru tine!


Doamne, fă-o sănătoasă
Tinereţea dă-i-o iară,
Fă-o iarăşi să zâmbească
Fă-o, Doamne, primăvară!

Georgeta,
8 Martie 2016






Un comentariu:

  1. Sensibila ca intotdeauna colega mea gingasa ! Sa iti traiasca mama transmiti puternic dorul care te macina ca nu sunteti impreuna !! Sa aiba zile multe si batranete usoara toate mamele !

    RăspundețiȘtergere

La psiholog. De vorbă cu Florentina: Forța cuvintelor stă în emoția rostirii

  - Cât de importante sunt cuvintele? Care este puterea lor?   -   Cuvintele se formează în interiorul nostru. Limbajul este un rezult...