Cu tine






să te am astăzi atât de aproape
e ca atunci când soarele răsare sus pe creste
înzăpezite, triste, reci și, fără veste,
scot capul ghioceii după o lungă noapte.

să te privesc continuu fără saț
e ca un dar zeiesc ce nu s-a mai văzut,
când  tandru eu  mi te cuprind de braț
tu-mi spui că niciodată n-ai fost mai fericit!

cu tine este bine, mă simt ca-ntr-o poveste,
ivită dintr-o carte ce spune despre-o veste
cu este și o să mai fie, iubire pentru ani o mie,
și-o veșnicie de-ar mai fi, noi tot la fel ne vom iubi!


Georgeta Istrate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

La psiholog. De vorbă cu Florentina: Forța cuvintelor stă în emoția rostirii

  - Cât de importante sunt cuvintele? Care este puterea lor?   -   Cuvintele se formează în interiorul nostru. Limbajul este un rezult...