Sergiu Nicolaescu. Stelele s-au stins



    

    Dragii mei, azi a plecat în eternitate cel mai mare regizor pe care l-a dat pământul acesta, un om care a lăsat românilor o moştenire uriaşă . Fără Sergiu Nicolaescu am fi fost îngrozitor de săraci. Nu am vrut să scriu o biografie, o vor face alţii, i-am dedicat câteva versuri. Dumnezeu să-l odihnească în pace !


Stelele s-au stins


Doarme o lume-ntreagă, iar stelele s-au stins
Pe viaţa ta, azi-dimineaţă-a nins,
Cu flori de crini şi de nu mă uita,
Tu ai plecat spre lumi străine  şi nu ne-om revedea
Curând.


E iarnă pe pământ, iar lupii sunt flămânzi
Şi-ar vinde sufletul pentru câţiva arginţi,
Ţi-ar vinde viaţa fără să clipească
Dar fiindcă tu AI FOST, nu or să reuşească
Nicicând.


Credeam c-o să mai stai, de mulţi erai iubit,
Prin ceea ce-ai creat,  lor le-ai aparţinut...
Acum, drumul spre stele, de îngeri luminat,
Să-ţi fie cu iubire şi pace presărat,
Iar tu să pleci
Iubind.


 
Georgeta Istrate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

La psiholog. De vorbă cu Florentina: Forța cuvintelor stă în emoția rostirii

  - Cât de importante sunt cuvintele? Care este puterea lor?   -   Cuvintele se formează în interiorul nostru. Limbajul este un rezult...