Dorinţă în ziua de Dragobete


Să am  căldura unei mărinimoase inimi,
O mângâiere să simtă ar vrea obrazul,
Privire  blândă şi plină de iubire
Şi două mâini să mă cuprindă cu ocrotire.

Şi gândul lui să fie doar la mine
Să-mi dea din bunătatea lui divină
Şi să visăm ţinându-ne de mână
Că aripi ne-au crescut ş-atingem altă lume.

O, bunătate! Ia chip de om şi vino către mine
Să te iubesc, să mă iubeşti, cum n-a făcut-o nimeni,
Să unim fericirea cu pacea şi speranţa
Pe-o astfel de iubire mi-aş da până şi viaţa!

Georgeta Istrate

2 comentarii:

  1. Frumos. Cred ca toti vrem sa gasim o astfel de iubire, dar, din pacate, nu reusim. O fi vreo formula de invatat?
    In privinta ta,da-mi voie sa-ti spun ca esti cam ermetica,nu lasi pe nimeni sa se apropie de tine. Cum vrei sa ti se indeplineasca dorinta?

    S.R.

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca omul pe care ti-l doresti lipseste din visul Marelui Creator - vis in care ne aflam aproape toti - atunci trezeste-L din acest vis frustrant si chinuitor, si, poate, in urmatorul vis vei fi alaturi de sufletul-pereche.
    Jerry

    RăspundețiȘtergere

La psiholog. De vorbă cu Florentina: Forța cuvintelor stă în emoția rostirii

  - Cât de importante sunt cuvintele? Care este puterea lor?   -   Cuvintele se formează în interiorul nostru. Limbajul este un rezult...