Murivale Mureşan Vasile – Ghilgameş, în căutarea nemuririi (26)


Un capital de iubire
    

  

 Murivale Mureşan Vasile, recunoaşte că i se întâmplă un fenomen  foarte interesant. “Datorită acestui Facebook, eu am devenit un artist foarte iubit , aşa-mi zicea Pavel Şuşară: zice bă, n-ai tu lucruri materiale, n-ai bani, dar ai un capital de iubire.  Lumea te iubeşte pe tine mă, Murivale, tu înţelegi? Te ştie cu câinii ăia ai tăi, cu viaţa ta , că lucrezi zi de zi… ”







Ghilgameş şi Enkidu


  În arta mea,  am vrut    invoc elementul erotic în toate sensurile . Mai demult,  am expus o lucrare care se numea Ghilgameş şi Enkidu , inspirat fiind de o temă pe care am avut-o la şcoală. Am expus lucrarea  la un salon public despre erotica... Îmi aduc aminte că un coleg, pe nume Horia Avram, a rămas aşa un pic încurcat, când a văzut ce lucrare am adus.  Este foarte frumoasă, şi acum o am acasă! Îmi amintesc, o jurnalistă a scris  un articol foarte frumos, de o pagină în ziarul „Cuvântul”  referitor la acea lucrare şi la mine. 

Râde.


   Nu știu dacă ți-am mai spus, dar pe mormântul meu o să îmi pun un bulgăre de fericire cu un epitaf :toată viața am dorit să fiu ca un bulgăre de fericire!
 Georgeta Istrate 

P.S. Fotografiile sunt de pe pagina de Facebook a artistului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

La psiholog. De vorbă cu Florentina: Forța cuvintelor stă în emoția rostirii

  - Cât de importante sunt cuvintele? Care este puterea lor?   -   Cuvintele se formează în interiorul nostru. Limbajul este un rezult...