Murivale Mureşan Vasile – Ghilgameş, în căutarea nemuririi (20)



Pur și simplu mi-a plăcut!
 Când mi-a spus că s-a întâlnit cu starea de genialitate, mi s-a părut  ceva ingenuu și curat, ca și cum acea expresie ar fi fost rostită  sub influența Sinelui Superior. Unii poate că au judecat acea expresie prin prisma propriului ego, alții poate  l-au considerat puțin nebun, dar sunt convinsă că a existat o categorie de cititori care a găsit exprimarea de-a dreptul fermecătoare. 
Un titlu vesel
   El continuă: dar eu știu că starea aia de genialitate vine când nici nu te aștepți. Ca să iasă ceva extraordinar,   trebuie să stai mai mult pe subiectul ăla. Titlul pe care l-am pus expoziției e foarte frumos și foarte  vesel. În plus, la-am luat dintr-un cântec. Fredonam “ Happy Happy Gay Day” şi mi-a venit ideea de a face o expoziţie pe tema asta.  Folosesc simboluri. 
  

Uite, aici oamenii stau în piscină, se simt extraordinar, fac amor, socializează, etc. Ei nu fac altceva decât să-și distreze viața. Nu știu dacă ai idee, dar  printre ei prinde foarte repede depresia.   Și asta din cauza faptului că nu ești împlinit. Poate și pentru că poate ai fost toată viața nefericit. Sau poate că  nu ai știut să te faci fericit te mulţumeşti să te minți frumos.
(Am eu o lucrare care se numește : nu e nimeni fericit, fericirea e o umbră - cuvânt închipuit). Îl întreb: ce este fericirea?
-        Fericirea e și ea o stare,  ca și starea de genialitate.

Georgeta Istrate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

La psiholog. De vorbă cu Florentina: Forța cuvintelor stă în emoția rostirii

  - Cât de importante sunt cuvintele? Care este puterea lor?   -   Cuvintele se formează în interiorul nostru. Limbajul este un rezult...