Patul de masaj cu pietre de jad – o minune pentru coloana vertebrală (I)



   Nicu Ghergu este de părere că întreținerea  coloanei vertebrale ar trebui introdusă în terapie chiar cu recomandare de la medicul de familie. Beneficiile fizice și psihice  sunt de o valoare inestimabilă. De aceea, acest fel de probleme trebuie tratate cu cea mai mare seriozitate.

O trezire spirituală intensă

     De ceva vreme simțeam dureri în zona lombară.  M-am gândit că nu ar fi rău ca  aceste dureri  să fie un pic ”cercetate”. Prin urmare, am bătut din nou la ușa clinicii terapeutului Nicu Ghergu.  Prin metodele sale mereu ”updatate”, are grijă să funcționez la capacitate maximă. În plus, îmi place că, în timpul terapiilor pe care mi le aplică, îmi povestește  despre descoperirile sale pe linie profesională, cu un talent greu de egalat. De data asta, bucuros că îi fac această vizită,  îmi promite un adevărat răsfăț terapeutic. Primul pas: patul de jad. Și pentru că, în urma unui mic accident, m-am ales cu o rană la genunchi, folosește bioptronul, despre care o să vă povestesc mai multe în următorul articol. De asemenea,  îmi aplică un ulei special care, spune el,  are capacitatea de a mă ”împământa” (am uitat să-l întreb cum vine asta, dar îl invit acum să îmi dea un răspuns, la comentarii, desigur)  și de a  trezi conștiența prezentului. O fi fost inspirat de faptul că, de cum am intrat în cabinet, m-am lăudat  cu  o carte a lui Eckhart Tolle, care ne tot îndeamnă să trăim într-un prezent continuu miraculos?! ”
- Ce-ți fac eu astăzi, este mai mult decât un tratament. Este o procedură pe care eu însumi o ador, un fel de trezire spirituală foarte intensă”.

Dacă oamenii ar da atenție coloanei vertebrale…
    
    Nici nu mă așteptam la ceva banal și plictisitor, o dată ce am venit la tine, i-am spus. Râde. Apoi continuă să-mi povestească despre terapie :   ”Dacă oamenii ar avea grijă de coloana vertebrală, spitalele ar fi goale! Asta pentru că majoritatea problemelor de sănătate pleacă de la vertebre. Eu am înțeles treaba asta de multă vreme, dar nu am avut timpul și mijloacele necesare să pun în practică procedurile de vindecare și de întreținere”…
”Acum, zice Nicu Ghergu, am să dau temperatura mai tare, ca să te simți mai bine”. Îmi mai spune că, din când în când, dispozitivul se oprește, dar că nu ar trebui să mă îngrijorez, căci acea staționare se face exact pe organele vitale, lucru benefic pentru organism. De exemplu, când se oprește în zona rinichilor, acea căldură trezește emoția meridianelor rinichilor, etc.
” Tot secretul este ca, înainte de terapie, corpul să fie bine hidratat. Pe la 70-80 la sută din ședință, care durează cam 40 de minute, se declanșează un fel de transpirație spontană extrem de favolabilă pentru organism. Spun asta deoarece în acele momente , în corp, avem ceea ce se numește  homeostază. Asta înseamnă că  toate procesele de vindecare se declanșează în același timp”.

Localizarea metabolismului pe coloană
   
     Pentru câteva clipe se oprește din vorbit, pentru a-mi da un fel  de proiector manual din dotarea patului minune, care trebuie plimbat  pe corp, în special pe zona ficatului. Este foarte bine, căci simt cum îmi încălzește progresiv și plăcut  zonele pe care le atinge. În timp ce eu mă bucur de terapie, el îmi povestește că,  pe coloană, metabolismul  este localizat în zona lombară. Aici nu sunt coaste, de aceea porțiunea aceasta  este mai vulnerabilă. Prin urmare,  nervii se tasează exact  în sectorul  responsabil cu stomacul, pancreasul și  tot ce înseamnă sistem digestiv. Când avem blocaje de acest gen,  nu se mai transmit impulsuri nervoase clare, astfel încât foamea să-și aibă rostul ei, iar digestia să-și facă treaba. Ca urmare,  apar probleme care se agravează, dacă omul nu ia măsuri la timp. Mai mult, mâncatul compulsiv,  pe fond de stres și supărare, la care se adaugă o respirație incorectă  înseamnă un plus nedorit la dezechilibrele deja existente.
     Georgeta Istrate

Articol preluat de pe:
http://www.tratamentenaturiste.ro
Telefoane: 0766.671.103 / 021.315.39.79

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

La psiholog. De vorbă cu Florentina: Forța cuvintelor stă în emoția rostirii

  - Cât de importante sunt cuvintele? Care este puterea lor?   -   Cuvintele se formează în interiorul nostru. Limbajul este un rezult...