Terapeut Coca Ciudin (III)





Patul cu pietre de jad


   
 Pe patul de jad, doamna Daniela Ionel, în vârstă de 44 de ani, se simte o răsfăţată. Este la a opta şedinţă şi terapeuta îmi spune că “pacienta lucrează într-un mediu stresant şi are o mulţime de probleme: în primul rând mi-a venit cu o depresie, tremura, plângea, transpira, nici nu ştiam de unde să încep. Apoi un întreg alai de diagnostice, care vorbeau despre insomnie şi dureri de coloană ; circulaţia periferică proastă şi grave probleme ginecologice. Pentru început, i-am propus un tratament cu bioenergie. Mi-a spus în faţă că nu crede în aşa ceva şi că ea  a auzit despre patul de jad, dublat de o pătură de turmalină. În cazul ei, am folosit simultan bioptronul care are, printre altele, şi  o mare capacitate de regenerare a organismului. De-abia după a treia şedinţă am reuşit să o aduc pe linia de plutire. Acum, priveşte-o, parcă a înflorit! Nu-i mai tace gura şi chiar are chef de glume”.

   Terapeuta spune că într-adevăr patul minune este unul dintre cele mai reuşite instrumente pentru masaj şi are o mulţime de proprietăţi : relaxează muşchii şi tendoanele, creşte mobilitatea, reduce anxietatea, combate insomnia, calmează durerile, echilibrează musculatura, intensifică circulaţia sanguină, oxigenează sângele, detoxifiază organismul, întăreşte sistemul imunitar, etc. Temperatura rolelor de jad se poate regla între 40 şi 70 de grade C. Să vedem ce zice pacienta: “După prima şedinţă, începuseră să-mi trosnească oasele.În organismul meu se întâmpla ceva, de parcă celulele se reaşezau. Iniţial, mi-a fost un pic de teamă însă acum mă simt excelent. Când mă aşez pe pat, problemele parcă fug departe şi somnul pune stăpânire pe mine… » Pacienta o priveşte pe Coca şi, cu o voce rugătoare, ca a unui copil ce vrea să obţină o favoare, o întreabă: “După asta, o să-mi pui şi centura pentru abdomen, nu-i aşa?” Terapeuta zâmbeşte aprobator. Îmi face semn să mergem în biroul alăturat, ca Daniela să viseze în linişte...doar 40 de minute, atât durează şedinţa.



Georgeta Istrate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

La psiholog. De vorbă cu Florentina: Forța cuvintelor stă în emoția rostirii

  - Cât de importante sunt cuvintele? Care este puterea lor?   -   Cuvintele se formează în interiorul nostru. Limbajul este un rezult...