Să fii frumos este o artă



1.    Să fii frumos este o artă. Una care ţi se potriveşte numai ţie!
       Afirmaţia asta am probat-o pe propria persoană. A fost o vreme în care uitasem să zâmbesc, mi se părea că problemele mele sunt mult prea serioase ca să mă ocup de asemenea ...prostii. Într-o zi, o cunoştinţă m-a făcut să zâmbesc. Şi a avut inspiraţia să-mi facă o poză. Când a privit-o, mi-a spus: "eşti frumoasă când zâmbeşti".  Am privit acea poză minute în şir, mi se părea că nu sunt eu, căci mă ştiam mereu posomorâtă. Zâmbetul îmi luminase chipul... M-am privit cu detaşare, aşa cum priveşti pe altcineva. Şi ghici ce? Mi-a plăcut aşa de mult, încât nici nu mai concep viaţa fără să zâmbesc. Când plouă-n jurul meu cu veşti proaste, un zâmbet este terapia magică. Totul se schimbă. Răsare soarele, oamenii îmi zâmbesc la rândul lor şi ...viaţa devine frumoasă, frumoasă de tot.

2.    Şi mai am un secret: când nu am niciun motiv să râd, ascult muzică sau cânt chiar eu. Ce dacă nu am talent? Pentru mine, a cânta reprezintă un elixir ce-mi ţine trează buna dispoziţie. Intru într-o stare atât de bună, încât  cine mă vede îşi închipuie că  aripa necazurilor nu m-a atins niciodată.

3.    Ai spus cumva că vrei şi o altfel de reţetă? Ştiu una care te va face foarte frumos.  O ştii şi tu...  Ei bine, fă dragoste mai des. Am zis dragoste, nu alte... chestii. Asta implică şi trupul, şi sufletul. Iubirea  ridică moralul, reduce stresul, te  menţine tânăr. Şi mai are o mie şi una de beneficii... 


G.I.

3 comentarii:

  1. Dragostea si zambetul sunt intr-adevar cele mai simple si cele mai eficiente tratamente pt. intinerire si infrumusetare, dar unde gasim dragostea aceea adevarata care sa ne poarte pe aripile sale vrajite in Imparatia Fericirii, pt. a fi tratati cu licoarea sa fermecata? Tu esti o femeie frumoasa oricum, dar zambetul si dragostea te transforma...intr-o Zeita!
    Jerry

    RăspundețiȘtergere
  2. Am fost extrem de incantata de efervescenta ta, cand ne-ai dat aceste sfaturi atat de simple, dar atat de eficiente, pe care le voi urma fara nicio retinere. Chiar am sa abuzez!
    Alinuta

    RăspundețiȘtergere

La psiholog. De vorbă cu Florentina: Forța cuvintelor stă în emoția rostirii

  - Cât de importante sunt cuvintele? Care este puterea lor?   -   Cuvintele se formează în interiorul nostru. Limbajul este un rezult...