4 SMS-uri cât o poezie!






Mi-e dor de tine de parcă nu ne-am văzut demult,
Mi-e dor de mine când sufletul  în taină ţi-l ascult,
E o magie pe care nu ştiu s-o desluşesc
Şi tot ce îmi rămâne este să te iubesc!




Afară este nor şi ploaia nu mai tace
Cu umezeala-i rece peste pământ se-ntinde,
E numai bine-n braţe-a te cuprinde
Şi să te-alint aşa cum ştiu că-ţi place!


Iubesc pădurea, că-ţi este ţie dragă,
Îi semeni întru totul, de parcă ea ţi-e mamă,
Eşti raza aurie ce joacă-n poieniţă
Eşti verdele pe care-l respiră a mea fiinţă!


Şi marea o să-mi placă, de fi-vei lângă mine,
Să înotăm în valuri albastrul libertăţii,
Descătuşaţi  de griji şi tot ce ne mai ţine,
Prizonieri pe câmpul de bătălie-al vieţii.


Georgeta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

La psiholog. De vorbă cu Florentina: Forța cuvintelor stă în emoția rostirii

  - Cât de importante sunt cuvintele? Care este puterea lor?   -   Cuvintele se formează în interiorul nostru. Limbajul este un rezult...