Şi ne-om iubi





Şi ne-am iubit pe unde am găsit
Diverse locuri luate cu-mprumut,
Prin parcuri, la apus şi răsărit,
În orice casă care ne-a primit.

Şi ne-am iubit în ciuda tuturor,
Căci ei nu pot nicicum să înţeleagă,
Că noi am fost sortiţi de Creator
Doar împreună bine să ne meargă.

Aşa că ne-am iubit pe străzile aiurite,
Prin parcuri şi păduri surprinzătoare,
Prin roua dimineţii-n poienile-nflorite
Prin Bucureştiul luminat de soare.

Şi uneori, din dragoste prea mare,
Intram în crize ce ne-au interzis,
Însă în noi nu este supărare
Să depăşească timpul de un vis.

Când ne-mpăcăm, în noi e sărbătoare,
Şi constatăm că-n criză iubirea noastră creşte.
Şi ne iubim cu atâta disperare
Cum nu găseşti pe lume-n vreo poveste.

Şi ne-om iubi în locuri cu-mprumut,
Dacă aşa va hotărî destinul,
Fără iubirea noastră nu suntem decât
Pietre străine-n care nu-i divinul!

Georgeta, 
8 ianuarie 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

La psiholog. De vorbă cu Florentina: Forța cuvintelor stă în emoția rostirii

  - Cât de importante sunt cuvintele? Care este puterea lor?   -   Cuvintele se formează în interiorul nostru. Limbajul este un rezult...