Povestea ce vorbeşte de mine şi de tine






Cum soarele apare în zori ca o speranţă
Aşa iubirea noastră se naşte-n răsărit,
Cum ploaia înfloreşte pământul şi-l răsfaţă
Aşa-nflorim şi noi de când destinul ne-a unit.

Săruturi peste tot am presărat,
Am strâns grădini de şoapte de alint,
Şi ploi de-mbrăţişări am adunat
Iar mâinile pe veci ni s-au unit.

Din ierni cu viscole şi ger
Făcut-am parfumate primăveri,
Pe cenuşiul ce umbreşte-n zare
Noi am aprins lumini scânteietoare

O iarnă nemiloasă ar spulbera îndată
Săruturi, sentimente şi clipe minunate,
Dar n-ar putea să şteargă în veci cu-a sa cruzime
Povestea ce vorbeşte de mine şi de tine!

Georgeta,
9 ianuarie 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

La psiholog. De vorbă cu Florentina: Forța cuvintelor stă în emoția rostirii

  - Cât de importante sunt cuvintele? Care este puterea lor?   -   Cuvintele se formează în interiorul nostru. Limbajul este un rezult...