Poţi fi...





În lumea de gheaţă, tu îmi eşti soare
Şi dacă alunec, în braţe mă prinzi,
Eu sunt o rază, tu eşti o mare
Cu susur de ape, în zori mă cuprinzi.

Tu, pentru mine, poţi fi o taină
Ca noaptea, când luna se culcă tăcut,
Poţi fi un cântec de dor  ca o doină
Ori iarna ce suflă pe drum neştiut.

Poţi fi Făt- Frumosul pe care-l visasem,
Pe când  o fetiţă eram,
Poţi fi stea lucitoare în spaţiu
Sau mierla ce cântă de doruri pe ram...

Poţi fi o aripă de pasăre rară,
Ce-mi mângâi obrazul, când somnul mi-e lin,
Poţi fi chiar vântul ce fluieră-afară,
Chemându-mă-n braţele tale să vin...

Georgeta
22 ianuarie 2016


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

La psiholog. De vorbă cu Florentina: Forța cuvintelor stă în emoția rostirii

  - Cât de importante sunt cuvintele? Care este puterea lor?   -   Cuvintele se formează în interiorul nostru. Limbajul este un rezult...