Terapii complementare cu Nicu Ghergu 1.3.







Informaţii care se cer împărtăşite

     Dar iată că Nicu Ghergu crede că situaţia de acum este alta, în sensul că ne aflăm la un nivel de evoluţie spirituală şi energetică de excepţie şi că ar fi momentul să se schimbe ceva: “ în afară de masajele pe care ştii că le fac de ani de zile, am adus în clinica mea mai multe aparate cu capacităţi incredibile de vindecare. Nu ar fi rău  să vii să le vezi, să le testezi şi apoi să scrii despre ele. Am acumulat multe informaţii pe care aş dori din toată inima  să le pot împărtăşi  publicului. Mă gândeam să aducem ceva armonios în vieţile oamenilor…”.

Trezirea la realitate este mai grea decât se crede…

 … căci trebuie să ai o anumită deschidere! Zâmbeşte, ca de obicei…( chiar aşa, nu l-am văzut niciodată încruntat!) şi începe să-mi povestească:  “Am descoperit în ultimul timp, câteva lucruri atât de simple, că nu mai am noaptea somn de valoarea lucrurilor revelate! Partea proastă e că nu pot să pun în practică decât cu cine este deschis la aşa ceva. Mă uit cu părere de rău,  că parcă s-a închis aşa un robinet prin care nu pot să transmit mesajul sau să dirijez cumva discuţia spre ceva mai înalt. Nu ştiu ce se întâmplă, unii dintre semenii noştri au intrat într-o stare de letargie, că nu mai poţi pătrunde la esenţa lor, nu-i mai poţi trezi la realitate. Observ că, în timpurile noastre, cei care evoluează o fac foarte rapid şi dimpotrivă, cei care involuează parcă se duc tot în jos …”

 Vă propun o serie de articole

     Doamne, cât îmi place de omul acesta! Şi-a păstrat inocenţa intactă. Şi asta, pe lângă alte calităţi, îl va ajuta să reuşească să vindece lumea. Nu-i aşa că e extraordinar? Eu voi încerca să fiu aproape de el, să vă pot împărtăşi din experienţa lui. Prin urmare, vă propun o serie de articole, care-l au în centru pe  terapeutul  Nicu Ghergu.Voi vorbi cu el  despre boli, tehnici de vindecare, aparate medicale, alimentaţie, echilibrări psihice, medicamente din farmacia naturistă şi depre multele faţete ale iubirii.


Georgeta Istrate

Date contact Nicu Ghergu:

Bucureşti, Bd.  George Cosbuc nr 42-44, sc. 1, et. 1, sector 5

: 0213.153.979

: 0766.671.103





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

La psiholog. De vorbă cu Florentina: Forța cuvintelor stă în emoția rostirii

  - Cât de importante sunt cuvintele? Care este puterea lor?   -   Cuvintele se formează în interiorul nostru. Limbajul este un rezult...