Crâmpeie din jurnalul unei îndrăgostite - Cât de mult vor trăi cuvintele ei?




    În oraşul meu plouă. Şi eu te iubesc. Fiecare strop care mă atinge, e atingerea ta, e sărutul tău care îmi pătrunde fiinţa. Ploaia de acum  eşti tu, caldă şi aducătoare de viaţă. Te iubesc, dragostea mea. Mereu. Ca într-un prezent continuu.


   Soarele meu adorat îmi este protecţie, adăpost, viaţă. Mă voi învălui cu el şi nimic rău nu mă va atinge.

   Eşti atât de frumos şi de bun încât îngerii îşi rotesc  aripile în jurul tău.  Ei  te ocrotesc pentru mine,  în locul meu. Tu  eşti rugăciunea din inima mea, născută înainte de timpuri.O rugăciune transformată în iubire. Înţelegi ce-ţi spun, dragul meu?!

  Bună ziua, dragul meu, este o zi frumoasă ca sufletul tău, aş vrea s-o înrămez și să ţi-o fac cadou.

   Inima mea nu vrea să mai trăiască fără dragostea ta, inima mea vrea să-ţi spună că te-a aşteptat atât de mult încât era să moară de-atâta aşteptare. Dar ai venit la timp. Te iubesc!

   Bună ziua, iubire.Azi dimineaţă m-am trezit cu tine în gând şi asta m-a făcut extrem de fericită. Îmi este dor de tine ca niciodată. Te iubesc, prinţul meu.

  Iubitule, afară plouă. Sărut picurii de ploaie de pe buzele tale...


Georgeta Istrate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

La psiholog. De vorbă cu Florentina: Forța cuvintelor stă în emoția rostirii

  - Cât de importante sunt cuvintele? Care este puterea lor?   -   Cuvintele se formează în interiorul nostru. Limbajul este un rezult...