Nicu Ghergu, un profesionist în ale terapiei

                                                        Terapeutul Nicu Ghergu


         Mulţi m-au întrebat de ce am scris atât de multe  articole despre terapeutul Nicu Ghergu.  Răspunsul este simplu. Întotdeauna are ceva nou şi eficient de oferit. Acest om, cu optimismul său molipsitor,  are capacitatea de a transforma tristeţea în bucurie, iar obişnuitul în extraordinar. Şi mai are ceva: priceperea mâinilor!  După ce  mi-a facut prima sedinta de masaj, am stiut că, de câte ori voi avea probleme de sănătate, la el voi apela. Şi nu sunt singura. Deunăzi, mă aflam în holul clinicii sale,  când  un pacient, care venise pentru prima dată la terapie, după o oră petrecută pe patul de masaj, i-a spus: „dom’le, eu nu mai plec de-aici. Mai faceţi-mi o şedinţă!” După afirmaţia proaspătului său pacient, am citit pe chipul terapeutului o bucurie de nedescris. Mi-am dat seama că aceasta este cea mai frumoasă răsplată a unui om care munceşte până la epuizare. Un profesionist în ale terapiei  care nu doarme nopţile, gândindu-se cum să ajute mai bine oamenii. Pentru asta  continuă să se instruiască, să se pună la curent cu ultimele noutăţi în terapiile pe care le practică sau chiar să urmeze cursurile unei terapii noi. De regulă, nu face doar un tip de masaj ci, după ce identifică blocajele, stabileşte o schemă de tratament pentru fiecare pacient în parte, în care include şi alimentaţia care ar putea ajuta la eliminarea toxinelor, deci  la grăbirea procesului de vindecare.  
     Altă dată, l-am auzit vorbind cu un pacient care venise la cabinet să se programeze. Omul era sceptic, nu ştia ce vrea, dar privindu-l puteai să ghiceşti că se află în căutarea celui mai priceput terapeut. În clipele acelea am fost martoră la un act de modestie,  pe care îl găseşti doar la oamenii speciali. Aşadar, după ce l-a întrebat ce probleme are, Nicu Ghergu i-a  stabilit tipul de masaj care l-ar ajuta.  Apoi, surprinzător,  nu l-a invitat pe patul de masaj, ci i-a întins o carte de vizită: „ domnule, când vă hotărâţi, sunaţi-mă! Am să vă fac o şedinţă de reflexoterapie, care ar trebui să elimine din start jumătate din problemele pe care le aveţi. În funcţie de cum  vă veţi simţi, puteţi alege dacă veţi continua sau nu”. 
    Terapiile pe care le practică sunt: reflexoterapie, masaj terapeutic, masaj anticelulitic, masaj gravide, masaj postnatal, masaj japonez roll-out, masaj terapeutic cu ventuze, masaj antidepresie, testare a sănătăţii.
     Vă  invit sa probaţi singuri cele spuse de mine, să-l cunoaşteţi pe Nicu Ghergu, să vedeţi cum lucrează, să-i urmăriţi mişcările, să simţiţi efectele, apoi să-mi spuneţi dacă am dreptate sau nu.
   Îl puteţi contacta pe Nicu Ghergu la tel: 0723.132.876 sau 0766.671.103. E-mail: nicughergu@yahoo.ro; www.tratamentenaturiste.ro


Georgeta Istrate

Un comentariu:

  1. Ai dreptate, domnul Ghergu este un maseur foarte bun.Am fost pacientul lui si pot sa spun ca mi-a facut si unele reduceri, mai ales la abonamente.

    Cu respect,
    c.

    RăspundețiȘtergere

La psiholog. De vorbă cu Florentina: Forța cuvintelor stă în emoția rostirii

  - Cât de importante sunt cuvintele? Care este puterea lor?   -   Cuvintele se formează în interiorul nostru. Limbajul este un rezult...