Bebe Anastasie Matei - Dor de dor



Când ganduri multe-mi răscolesc,
Aducerile-aminte,
Din negura uitării-mi cresc,
Visări neîmplinite.
Şi nostalgia mă cuprinde,
Încet, făcându-şi loc,
Necruţător apoi se-ntinde,
Mistuitorul foc.

O, dulce, minunată zână,
A nesfârşitelor mele visări,
De dragoste şi fericire plină,
De ce nu vii de peste mări?
Sa te sărut o dată doar,
Real nu-n vis!
Să-ti simt pe buze, ca-n Florar,
Aroma de cais.
Atâta vreau, mă jur! Nimic mai mult,
Şi vei primi în dar,
Iubirea nepereche pe pământ,
Şi-un trandafir imperial.
Voi dispărea apoi în zori de zi,
În marele abis,
Spre a nu mă mai trezi,
Din minunatu-mi vis.

Bebe Anastasie Matei

Un comentariu:

La psiholog. De vorbă cu Florentina: Forța cuvintelor stă în emoția rostirii

  - Cât de importante sunt cuvintele? Care este puterea lor?   -   Cuvintele se formează în interiorul nostru. Limbajul este un rezult...