Bebe Anastasie Matei - Adoraţie păgână

  
De dragul Tău, am fost bufon,
 La curtea Ta, Regină!
Şi jur pe lună, stele şi Ammon,
 Că Te ador, Lumină!
 Eşti Zâna-Zânelor, din Helicon,
Şi Steaua mea sublimă!
 Eşti strălucirea lui Ammon,
Şi raza lui divină!
Şi-n ochii Tăi, atât de mari,
 Ai pulbere de stele,
Şi lângă mine când apari,
 Tu mă vrăjeşti cu ele!
Iar gura Ta, izvorul frumuseţii,
 Cu buze roşii de carmin,
 Mă cheamă-n taina dimineţii,
 La Tine iar şi iar să vin!
 Şi am să vin mereu, Iubire,
 Cât încă Tu şi eu vom fi,
 C-atât de multă fericire,
Doar lângă Tine pot găsi!

Bebe Anastasie Matei

Un comentariu:

La psiholog. De vorbă cu Florentina: Forța cuvintelor stă în emoția rostirii

  - Cât de importante sunt cuvintele? Care este puterea lor?   -   Cuvintele se formează în interiorul nostru. Limbajul este un rezult...