Hai noroc şi la mai mare! (parodie)




Printre sticle goale plânge
Costea, un fecior înalt,
Ospătaru-i tot aduce
Vinul dulce aromat: 




- Zice lumea că-s beţiv
că-n a mele vene curge
doar alcool în loc de sânge
însă totu-i eronat!

eu trag la măsea, Mărie,
să mai uit de sărăcie,
cine-mi poate spune mie
că viaţa-i o bucurie?

sunt şomer, nu am parale,
ieri, iubita m-a lăsat,
mi-a mai zis că-s un ratat
un beţiv şi-un coate goale!

adu vinu ospătare
sufletul ţi-l dau drept plată,
hai noroc şi la mai mare
am să beau pân’ o fac lată!

Georgeta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

La psiholog. De vorbă cu Florentina: Forța cuvintelor stă în emoția rostirii

  - Cât de importante sunt cuvintele? Care este puterea lor?   -   Cuvintele se formează în interiorul nostru. Limbajul este un rezult...