Iubiri nepotrivite







De te vei strădui s-arăți că ești un suflet  bun
Ori de  vei răguși strigând că ești un om model,
Nu te mai pot iubi, căci te cunosc prea mult
Oricât ai încerca să mă convingi, eu știu că ești la fel!

Nu-ți pasă că am plâns în nopți fără sfârșit
Să-ți fie ție bine, de mine n-ai habar,
Orgoliul îți tot spune: ești de  neînlocuit!
Tu-l crezi și pare-se  ego-ul te-a orbit
Căci  lângă tine curg  lacrimi în zadar!

Pe calea ce-am ales-o, ești umbra unui munte
O pată uriașă ce-ntunecă privirea,
Cu sufletu-ți de gheață, cu  visele-ți mărunte  
Mă-ntreb dacă în tine există și uimirea.

Am încercat, știi bine, să te iubesc din nou
Dar îmi răsună-n  minte a tale vorbe grele,
Obrajii mei brăzdați de lacrimi și durere,
Un zid de netrecut, iar glasul tău ecou
Și  inima îmi strigă: nu-l poți iubi din nou!

Georgeta Istrate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

La psiholog. De vorbă cu Florentina: Forța cuvintelor stă în emoția rostirii

  - Cât de importante sunt cuvintele? Care este puterea lor?   -   Cuvintele se formează în interiorul nostru. Limbajul este un rezult...