Prin ceaţă, cu Iisus



E ceaţă, ca fumul, şi-i rece,
Nimic nu se vede-nainte
Şi nici înapoi nu se vede
Mi-e teamă de clipa ce trece !


Şi-n noapte nimeni nu vine
Paşii mă poartă pe căi străine
O fi drumul greşit, o fi bine?
Ah ceaţă, pleacă de lângă mine!


Deodată simt paşi pe aproape
Mi-e frică , mă trag înapoi tremurând...
Ce se aude ?…un foşnet…un glas… nişte şoapte
Un înger din ceruri pierdut pe pământ ?!


-Te-am căutat peste tot, unde sunt
Locuri senine, dar n-am bănuit
Că-n ceaţă, pierdută, te voi găsi
Hai vino,dă mâna...Şi ceaţa pieri !

Georgeta Istrate

2 comentarii:

  1. Foarte frumos. Dar omul poate fi salvat din ceata si de alt om? Cred ca da, daca e persoana potrivita.

    Mircea

    RăspundețiȘtergere
  2. Esti cam singura...si cred ca ai nevoie de ajutor...dar mai cred ca nu de la oameni. Am senzatia ca te-au cam ranit. Sunt psiholog, nu ma insel. Sau da?

    T.

    RăspundețiȘtergere

La psiholog. De vorbă cu Florentina: Forța cuvintelor stă în emoția rostirii

  - Cât de importante sunt cuvintele? Care este puterea lor?   -   Cuvintele se formează în interiorul nostru. Limbajul este un rezult...