Cu deochiul nu-i de glumit!

    Zic: ferice de cel care nu crede în deochi, căci dacă nu crede, înseamnă că  nu l-a experimentat

     
Aveam 13 ani…

     Prima dată când m-am deocheat  aveam vreo 13 ani şi  mă aflam într-un  sat, la înmormântarea unei mătuşi. Am avut o stare aşa de rea,  încât oamenii din acel sat se pregăteau pentru… două înmormântări. Au început să-mi spună pe rând Rugăciunea Domnească, unii mi-au şi descântat, dar nimic. Pe măsură ce timpul trecea, îmi era tot mai rău. Au adus un om, pe care , evident, nu-l cunoşteam şi nu l-am mai văzut niciodată după aceea. Când m-a privit în ochi şi mi-a atins fruntea, m-a apucat un căscat de ai fi zis că nu dormisem o mie de ani. Simţeam înţepături în tot corpul, capul îmi plesnea de durere. Oamenii , care se strânseseră pe lângă mine ca la  spectacol, spuneau că reacţia mea e bună şi că o să-mi revin. Aşa a fost! În jumătate de oră eram ca nouă. Nu ştiu cum a făcut acel om, dar de câte ori îmi aduc aminte de el, îi mulţumesc în gând.

   Debutul unei lungi suferinţe

     Timpul a trecut,  uitasem complet de acea experienţă.  Dar, după vreo patru ani de la acel incident,  am avut un moment  de-a dreptul dramatic.  Mă aflam chiar în biserică, la o ceremonie,  când, la un moment dat, am simţit că toată energia mi se scurge, ochii nu mai pot sta dechişi,  picioarele încep să tremure şi… am căzut! M-au scos de acolo pe braţe , pentru că păream moartă. Am fost în stare de inconştienţă vreo zece minute. De-abia după ce m-au readus la viaţă, prin rugăciuni, mi-au povestit ce se întâmplase. Cert este că, atunci când m-am trezit, rudele mele plângeau. Pentru câteva minute au crezut că m-am dus.Şi aveam doar 17 ani… Ei bine, începând cu acel  moment, nu a existat zi fără să fiu deocheată. Mereu aveam nevoie să-mi zică cineva, care avea har,  Tatăl nostru . Când nu ştiam la cine să mai apelez, citeam din psalmi, din Vechiul Testament (sunt unele pasaje din Isaia care mă vindecă pur şi simplu).

O luptă continuă

    Dorinţa mea era ( şi mai este) să scap definitiv de această pacoste.Am mai găsit unele remedii, dar,  la mine, o minune ţine numai  trei zile. Parcă ar fi o luptă continuă între mine şi deochi, căci un remediu îl păcăleşte un timp, după care se pare că se repliază şi atacă din nou.  Am cerut ajutorul unor persoane care fac bioenergie sau  spun că pot vindeca, dar rezultatul a fost de scurtă durată.Un celebru bioenergetician mi-a spus că nu mă poate ajuta, fiindcă ceea ce mi se întâmplă este o pedeapsă karmică şi că eu însămi atrag aşa ceva. A mai fost un domn care mi-a spus că mă poate vindeca fără probleme. El afirma că poate să anuleze şi karmele. Parţial, avea dreptate. De ce spun doar parţial?! După acea şedinţă, timp de trei luni de zile, nu mi s-a mai furat energie, puteam să folosesc timpul la maxim, eram în culmea fericirii. Pur şi simplu scăpasem de o boală grea. După fix trei luni , boala mea a revenit. Am fost disperată, unii îmi spuneau că mi-am făcut singură program şi că , dacă încep să cred că deochiul nu există, nu mă va mai lovi. Vorbe…
 
O rugăciune de mare folos

   Dacă am fost deocheată de mii de ori , vă daţi seama că am trecut prin o mulţime de simptome. Prin experienţă proprie, am observat că starea de rău este diferită, aşa cum sunt diferiţi oamenii care fură energie. Aşadar, am trecut prin dureri groaznice de cap, greaţă, uneori parcă mi se aşază un nor deasupra şi eu trebuie să-l suport ca pe o greutate, alteori îmi simt creierul ca o piatră, iar dacă apuc să adorm cu acest deochi, vindecarea este mult mai grea.
   Poate nu întâmplător, zilele trecute am dat peste o carte scrisă de Ovidiu Dragoş Argeşanu, care se numeşte “Protecţia”. O, Doamne, cred că o aşteptam de-o viaţă! Atât de nerăbdătoare am fost s-o citesc, încât am lăsat celelalte treburi de-o parte. În cartea aceea,  Dragoş  oferă cititorilor foarte multe metode de protecţie. Pe mine m-a impresionat o rugăciune, despre care autorul mărturiseşte că a găsit-o în Biblia Ortodoxă. Aceasta are şi o poveste destul de convingătoare. Rugăciunea ar fi fost folosită  de un bărbat pentru o femeie de care se despărţise. Atât de mult o iubea, încât L-a rugat pe Dumnezeu să intervină. Şi minunea s-a întâmplat, căci  fata s-a întors la el. Iată ce spune Dragoş : “Este o rugăciune bună de împăcare dacă ai epuizat toate mijloacele de a te mai apropia de cel sau de cea iubită.Un singur lucru nu poate face această rugăciune - să oprească despărţirile karmice. Le întârzie, dar nu le schimbă”.

Doamne, Cel care dai viaţă tuturor…

   Am citit-o şi eu. Cred că în momentul acela eram deocheată , căci am început să casc de mama focului. Carevasăzică, rugăciunea vindecă şi de deochi!  M-am simţit aşa de bine, că am rostit-o de zeci de ori în seara aceea. A doua zi, aveam treabă prin oraş. Nu ştiu dacă a fost coincidenţă sau nu, dar am intrat într-un aprozar să iau nişte lămâi. Era doar vânzătorul. Să fi durat 1 sau 2 minute până ce mi-a cântărit lămâile, iar când m-am întors, se făcuse o coadă de vreo 15 persoane. Am intrat într-o farmacie şi, culmea, s-a întâmplat acelaşi lucru. Când am intrat era doar farmacista, iar după 30 de secunde , în spatele meu se făcuse o coadă de vreo zece persoane. Parcă şi oamenii erau mai amabili cu mine. Poate  mi se pare, dar  am simţit că este efectul rugăciunii, ca să nu mai spun că aveam o energie grozavă şi o fericire inexplicabilă în suflet. M-am hotărât să pun  rugăciunea lui Dragoş pe acest blog. Cine ştie? Poate ajută pe cineva.
“Doamne, Dumnezeul Lui Israel, Cel Preaînalt şi Prea-puternic, Cel care dai viaţă tuturor, Cel care chemi de la întuneric la lumină, de la rătăcire la adevăr şi de la moarte la viaţă, Stăpâne dă viaţă şi binecuvântează pe acesta (numele),  înnoieşte-l cu Duhul Tău cel Sfânt, plăsmuieşte-l încă o dată cu mâna Ta cea ascunsă şi dă-i încă o dată viaţă cu viaţa Ta, ca să mănânce pâinea vieţii Tale şi să bea potirul binecuvântării Tale, să intre şi în odihna Ta pe care ai pregătit-o numai celor aleşi. Amin.”

Să vă fie de folos!

Georgeta Istrate

Am mai scris un articol cu aceeaşi tema, daca vreţi să-l citiţi, intraţi pe acest link:
 
http://www.revistafelicia.ro/articol_1006275/vampirismul_energetic_sau_deochiul.html

2 comentarii:

  1. Ai pus atat de mult talent in descrierea anilor tai de suferinta, incat oamenii vor crede ca este doar una dintre frumoasele tale creatii literare! Din nefericire, deochiul este o realitate, iar remediile impotriva sa au efecte limitate (poate ca Rugaciunea ta va duce la disparitia definitiva a acestui chinuitor deochi).

    Jerry

    RăspundețiȘtergere
  2. Credeam ca nu mai vrei sa scrii. O perioada n-ai mai postat. Deochiul este o problema chiar mare. in ultima vreme am auzit multa lume plangandu-se de boala asta. Tu ce crezi? S-a facut lumea mai rea, de aceea o fi avand nevoie sa fure energie de la altii?

    Mircea

    RăspundețiȘtergere

La psiholog. De vorbă cu Florentina: Forța cuvintelor stă în emoția rostirii

  - Cât de importante sunt cuvintele? Care este puterea lor?   -   Cuvintele se formează în interiorul nostru. Limbajul este un rezult...